mboost-dp1
Hvor køber jeg 16 GB SD (SDHC) kort?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Så vidt jeg kan se er 16 GB kortene tilgængelige, men jeg har svært ved at finde en troværdig netbutik at købe dem fra. Nogle bud?
Jeg skal bruge kortet, fordi jeg planlægger at købe en Cowon D2 bærbar musikafspiller, som har en slot til udvidelse med SD kort. I så fald vil jeg kunne opgradere den lille 4 GB afspiller til 20 GB (og potentielt mere i fremtiden). Også langt mere økonomisk i længden med Flash kort, der kan genbruges til alle mulige andre formål, når afspilleren en dag må lade livet (jeg kigger på dig iPod).
Jeg skal bruge kortet, fordi jeg planlægger at købe en Cowon D2 bærbar musikafspiller, som har en slot til udvidelse med SD kort. I så fald vil jeg kunne opgradere den lille 4 GB afspiller til 20 GB (og potentielt mere i fremtiden). Også langt mere økonomisk i længden med Flash kort, der kan genbruges til alle mulige andre formål, når afspilleren en dag må lade livet (jeg kigger på dig iPod).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.