mboost-dp1
Hvor kan man få lavet sit eget kabinet ??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg kunne godt tænke mig dette her kabinet: http://w1.303.telia.com/~u30319308/bole/FrameSet.h... , men det kan man jo ikke købe nogle steder. Så jeg kunne godt tænke mig at få det lavet af en, som måske kan det der, men hvem kunne det være ??
Hvilket job skal personen have, som jeg spørg ?? Fx. en smed !! :-) Men hvis har nogle idéer, så skriv endelig til mig på mailen: <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A> eller kontakt mig på MSN Messenger: <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A> eller skriv til mig på ICQ: 157467401 !! Håber at nogle ved noget !!
Hvilket job skal personen have, som jeg spørg ?? Fx. en smed !! :-) Men hvis har nogle idéer, så skriv endelig til mig på mailen: <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A> eller kontakt mig på MSN Messenger: <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A> eller skriv til mig på ICQ: 157467401 !! Håber at nogle ved noget !!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.