mboost-dp1
Hvilket grafikkort ka' anbefales?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hvilket grafikkort ka' anbefales?Hejza!
Jeg ville lige høre hvilket grafikkort som er bedst at investere i nu? kortet ska' helst ligge på prisen mellem 1000 - 1500
Hilzen
Energiez
PS. Grafikkortet ska' bruges til spil (CS el. lign.)
Både ogDet er som man tager det.
Hvis du primært bruger din maskine til spil - så ja.
Hvis det er en blandet 'landhandel' af internet, ftp, irc, icq, web, spil, programering osv. osv. så nej - så vil Kyro II passe dig fint.
Hvis du også vil lege med video ind/ud så jeg anbefale et ATI RadeOn 64MB DDR VIVO.
Hvilken driver skal jeg bruge!!Hej jeg har et Asus 6800 Geforce grafikkort som jeg skal have til at fungere til windows XP professionel således at jeg kan spille og grafikken er til at holde ud at se på. ( Det er den nemlig ikke nu!)
Nogen som ved hvor jeg præcis kan gå hen og få den rette driver.
Eller det er måske ikke muligt at kunne spille med win xp..
Man kan sagtens spille i Xp......det eneste du skal huske er mindst at køre med Xp build 2520 eller højere, og den bedste driver er jo nok den asus selv har lanceret, du skal bare tage den til Windows 2000, det skulle gerne virke fejlfrit, jeg har et Pixelview GeForce 2 Pro med 64 Mb DDR og bruger Nvidia's detonator driver fra Windows 2000, og jeg har ikke oplevet det mindste problem endnu
Kyro II har sølle drivers...Jeg ville ikke anbefale Kyro II til nogen uden at vide hvilken cpu de har.
Kyro II kræver en ret stor CPU for at folde sig ud og selv der er det hæmmet af usle drivere. Med gode drivere ville kortet være en sand vinder, men så længe der ser ud som det gør, så ville jeg hellere anbefale et GF2 Pro m/64MB ram. Det kan fås for omkring 1400 kroner.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.