mboost-dp1

Hvilket Grafik kort har en super tv -udgang

Gå til bund
Gravatar #1 - Iznogood
22. feb. 2003 10:28
Gravatar #2 - funkymonkey
22. feb. 2003 10:50
Næsten ethvert Radeon all-in-wonder kort, de er beregenet som et "multimedie-kort" (selvom det udtryk godt kan virke lidt tomt idag) Kig selv på Anandtech.com eller tomshardware.com efter nogle test's
Gravatar #3 - Wolly
23. feb. 2003 10:15
Jeg ville vælge GeForce...
Næsten alle nye kort har SVHS udgang, ligegyldigt om det er ATI eller Nvidia
Gravatar #4 - TWFH
23. feb. 2003 12:56
GeForce og nVidia-kort generelt har til alle tider haft en elendig TV-out, som kræver at man bruger tredie-parts software, jeg kan anbefale tyske TV-Tool, til at få billedet til at se rigtigt ud (i.e. få den irriterende sorte ramme der kommer uden om billedet fjernet)
Gravatar #5 - DerMann
23. feb. 2003 14:49
Jeg har ik nogen sort ramme ved svhs TV-out med mit Nividia-kort med almindelig nvidia-driver.
Gravatar #6 - TWFH
23. feb. 2003 14:50
*skammer sig lidt*... Hehe, det er vist også kun GeForce modeller til og med 3'eren der har det problem. Nogle gange kan det være en fordel at læse op på tingene igen :-)
Gravatar #7 - DerMann
23. feb. 2003 15:19
Jamen det er også et Geforce 4 Ti4200 jeg har... Og jeg må indrømme at de omtalte rammer var der på mit gamle Geforce 2... =)
Gravatar #8 - Wolly
23. feb. 2003 19:53
hmmm... jeg har ingen "rammer" på mit geforce2... Måske det er et windows problem?!?
Gravatar #9 - DerMann
23. feb. 2003 23:36
Det ku være... Eller måske driveren til grafikkortet... Jeg brugte detonator XP... Der var stadig rammer på mit fjernsyn... Dejligt nu at ha et ordentligt (men billigt) grafikkort...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login