mboost-dp1

Hvilket GF kort skal man købe

Gå til bund
Gravatar #1 - steen.
9. apr. 2001 10:28
Hvilket GF kort skal man købeskal jeg vælge at købe nu eller skal jeg vente på geforce3 eller kyro. Jeg går og tænker på at købe et radeon 64 mb.
Gravatar #2 - Miklos
9. apr. 2001 14:48
PengeHejsa

Det hele afhænger af hvad du har af penge og hvad du går efter.

For at sætte det MEGET grovt op kan man sige:

2D: Matrox
DVD: ATI
3D: Geforce3
Pris: Kyro II

Det er self' meget generelt, men Matrox er ikke det store es til 3D, tilgengæld er deres 2D i en klasse for sig, og prisen er til at leve med.
ATI har nok den bedste all-around løsning med god 2D, bedste DVD/MPEG, God 3D og en rimelig pris.
Geforce3 er hurtigst i 3D, rimelig 2D, rimelig DVD/MPEG men en latterlig dyr pris.
Kyro II har god 3D, rimelig 2D, rimelig DVD/MPEG og kanon pris.

Det er helt bevidst at jeg ikke har inkluderet MX kortet da det er for ringe, da de rer alternativer som f.eks. Kyro eller Kyro II til samme penge.
Gravatar #3 - JoP...
20. maj 2001 16:40
Måske Geforce2 (evt. mx)Det var nok det jeg ville gøre.. Det er dette jeg finder bedst proportioneret i forhold til pris/kvalitet/ydelse.. Nu starter jeg vel ikke en krig?? :-)
Gravatar #4 - K_Rityan
20. maj 2001 20:04
SDR eller DDR ??Hallo... Jeg har købt et GeForce256 32 mb SDR ram. Jeg har allerede slået mig selv i hovedet mange gange over at jeg ikke brugte lidt flere penge, og dermed fik DDR ram.... Jeg er ikke tilfreds med det kort som jeg købte, det fryser billedet i CS. Er der nogle der ved hvorfor?? Kan det være SDR ram'menes skyld???
Gravatar #5 - JoP...
21. maj 2001 07:09
Drivere...Er du sikker på at du har installeret alle drivere korrekt.. Både til grafikkort, bundkort (specielt vigtigt med VIA, ALI osv.) og lydkort...
Gravatar #6 - yde
7. jun. 2001 17:30
K_Rityan = ydeJeg er sikker på at grafikkort driveren er installeret korrekt, men bundkort ved jeg ik'. hvordan finder jeg ud af hvad bundkortet hedder? Hvilken opløsning er bedst til GeForce256 32 SDR? 1024*768 ?
Gravatar #7 - yde
10. jun. 2001 15:40
øhh...Hej... Det lyder nok LIDT nedern, men kan grunden til at mit grafikkort fryser være at mit lydkort måske er sprunget? hehe... mit Grafikkort kører fandme af lort. jeg har prøvet elle drivers (selv en ny bundkorts driver) men det vil ikke køre optimalt. I counterstrike hakker det, og gå i stå (fryser billedet). køber snart et nyt..! Men kan det være lydkortets skyld? Det er også et onboard lydkort. =)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login