mboost-dp1

Hvad synes i om denne router?

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
30. nov. 2006 12:45
En ven har lige købt en D-link di-524 og spørger om den er noget værd, men jeg aner intet om D-link's trådløse routere. Nogen der har erfaring med D-link's trådløse routere sådan generelt? Hører også gerne om den specifikke model.

På forhånd tak...
Gravatar #2 - buch
30. nov. 2006 13:35
Jeg har ikke positive erfaringer med d-link. Ved ikke hvilke modeller jeg har prøvet, men har vel prøvet en 3-4 stykker, og lige ustabile var de alle sammen.
Gravatar #3 - m_abs
30. nov. 2006 20:18
Jeg tror det er sådan en jeg har. D-Link 5-et-eller-andet-4

Jeg bor i en 1-værelses, så jeg har ikke store behov for signal styrke eller mulighed for at teste det, men jeg havde den ude hos en kammerat for at se om trådløst kunne hjælpe ham.
Den kunne ikke nå fra hovedbygningen til den sidebygning han bor i selvom der kun var taget og en murstens mur i mellem, ved ikke om det er normalt.

Dens opsætning kunne være bedre, der er et MAC filter i den desværre gælder det både ethernet og trådløst, hvilket er tåbeligt, vil gerne kunne sætte enhver computer til netstik men kun min bærbar til trådløst.
Og der er en ret lav maks. grænse for portforwardings regler.
Gravatar #4 - Knightmare
1. dec. 2006 14:19
De Dlink jeg har arbejdet med har ale haft den svaghed at de efter noget tid (14 dage- 3 måneder) skal slukkes og tændes fordi de lige pludselig afbryder forbindelse totalt.
Gravatar #5 - I.F.F.
1. dec. 2006 15:01
saadan er det med den zyxel jeg har faaet af cybercity (det er bare 3 gange om dagen!)
Gravatar #6 - mrmorris
1. dec. 2006 16:27
Den funger bare og til billige penge (180 kr gav jeg) så hvis du kan undvære at der ikke står Cisco på den (Linksys) og har fancy krav til QOS/IP-telefoni så er den super.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login