mboost-dp1

HVAD SKER DER!!!!!!!?????

Gå til bund
Gravatar #1 - pederj
28. jun. 2002 08:38
Min computer virkede fint nok før jeg gik i seng i går. Men da jeg vågnede her til morges og tænkte, nu skal jeg rigtig hygge mig foran min skærm, og tændte skærmen, gik computeren efter få sekunder ud igen. Jeg prøvede et par gange men den gik hele tiden ud igen lidt efter.
Ved i hvad der kan være galt, kan det være løse kabler eller hva`, eller er min strømforsyning brændt sammen.
Det skal endnu engang understreges at min computer virkede fortræffeligt før jeg gik i seng i går.
Gravatar #2 - SnoTz
28. jun. 2002 08:43
hvor langt tid gik der før den gik ud? nåede du forbi opstarten?
Gravatar #3 - pederj
28. jun. 2002 08:51
Nej, den gik ud lige med det samme. Jeg vil gætte på at den er startet i cirka 2 sek. for derefter at gå ud
Gravatar #4 - SnoTz
28. jun. 2002 08:55
Mystisk!

Det lyder ikke som strømforsyningen, da den nok ikke engang ville kunne tænde så, men jeg udelukker det ikke.

Jeg tror jeg havde det samme problem engang, hvor en ramblok ikke sad rigtigt fast. Prøv og check om alle kort, ram og stik sidder helt i; hvis det ikke hjælper ved jeg ikke.
Gravatar #5 - Infinity
1. jul. 2002 07:32
Ehh... Manden siger, at computeren virkede perfekt dagen før.

Jeg tvivler ret stærkt på, at en ramblok svupper ud i nattens løb.. og ligeledes med kablerne.

Men! Min computer blev også pokkers ustabil for en uges tid siden. Lige pludselig og uden varsel fik jeg alskens problemer hvoraf et netop var, at den ikke startede op. Der gik nogle få sekunder, så døde den.

Jeg har 2x 128MB ram. Problemet blev løst af, at jeg pillede den ældste blok ud. Det var den der efterhånden stod med et ben i graven.

Men, det er immervæk ikke småting hvad sådan en delvist død ramblok kan lave af problemer. Pga den lille bloks uvilje til at virke tror jeg, at jeg nåede at se 12 forskellige slags fejlmeddelelser i løbet af en uge.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login