mboost-dp1

HP DV2515eo, godt køb?

Gå til bund
Gravatar #1 - skwizie3
8. sep. 2007 11:13
Jeg står og skal til at købe en ny bærbar, men er kommet lidt i tvivl. Jeg har 8000-9500 DKK at handle for, og mine krav er:

Intel C2D processor
2 GB RAM
Selvstændigt GFX

Jeg har kigget på HP DV2515eo, men er lidt tvivl om den kan række til mine behov som er:

Surf
Photoshop
Visual Studio 2005
Webprogrammering

Desuden har jeg også kigget på en Delle Inspiron 1520, men eftersom der er 5 ugers levering på dem, sååå....
Gravatar #2 - Dreadnought
8. sep. 2007 12:45
Lad være med at købe HP produkter igennem Dansk Supermarked. De får rabat ved at selv stå for en del af supporten. Og den del stinker rent ud sagt.
Gravatar #3 - skwizie3
8. sep. 2007 15:34
Nu har jeg ALDRIG snakket om at vil købe en bærbare gennem Dansk Supermarked. Jeg ville blot høre om den nævnte model kunne opfylde minde behov...
Gravatar #4 - buch
8. sep. 2007 15:39
måske du skulle kigge dig efter en bærbar med kun 1 gb ram i, og så spare nogen penge ved at sætte en stang mere i selv :)
Gravatar #5 - skwizie3
8. sep. 2007 15:47
Tror bare ikke man kan spare det helt store, eftersom de fleste producenter vælger at dele de installeret ram i 2. Det vil sige hvis jeg købe en med 1 gb i, ja så sidder der 2x 512, og skal jeg ligepludeslig op og give 1000 DKK ekstra for selv at sætte rammene i. Men vil da kigge på det :)
Gravatar #6 - skwizie3
8. sep. 2007 16:28
Har kigget lidt på det, men det er som min forventning. Det kan ikke betale sig andet...
Gravatar #7 - Dreadnought
8. sep. 2007 22:38
Jeg vil aldrig anbefale en HP, så jeg lod være med at give en vurdering. Jeg ville dog advare mod at gøre noget mere dumt, hvilket er at købe en HP hos Dansk Supermarked.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login