mboost-dp1
Højtaler problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har lige købt et højttaler sæt, et logitech 5.1 sæt, jeg har et 5.1 lydkort (audigy) men har et gevaldigt program, der kommer kun lyd ud af venstre og højre center højtaler, og så venstre bag højtaler, også subwoofer selvfølgelig.
dvs. der kommer ikke lyd ud af højre bag højtaler og mid højttaleren.
er der nogle der har et forslag ?, har sat den til 5.1 souround i lyde/egenskaber.
På forhånd tak.
Prøv at teste højtalerne hver for sig, eller et andet sted således at du kan verificere at der ikke er noget galt med højtalerne..
Har også haft samme problem, men ved mig var det bare subwoofer og front højtalerne der virkede. Kan ikke huske hvordan siden det ved at være tid siden, men pillede ved nogle indstillinger og så virkede de alle 5, men man kan ikke få dem til at spille med maximal ydelse, fordi at der ikke mange sange der indspillet på 5.1. Mine de 3 yder hvist 70%, det må man jo så leve med. Skal se om jeg kan finde ud af hvad det var jeg pillede med hurtigst muligst.
Hvis du skal bruge til at afspille musik. Og du bruger winamp, kan du hente en plugin hvor du aktivere højtalerne i.
Du kan nemt selv finde det på Winamps hjemmeside
Du kan nemt selv finde det på Winamps hjemmeside
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.