mboost-dp1

Hjælp til tv-kort

Gå til bund
Gravatar #1 - ynos
31. aug. 2007 14:00
Nogen der kan anbefale et tv-kort til media center eller en side hvor jeg kan læse lidt omkring de forskellige kort, tv-kortet skal være et low profil ellers er der ikke nogen kriterier
Gravatar #2 - Mort
31. aug. 2007 17:59
Jeg kan ikke anbefale et tv-kort, men jeg har ikke været specielt glad for mit Hauppauge PVR350, så det synes jeg du skal undgå.

Softwaren til det er ikke særlig god, TV out funktionaliteten virker kun til ting som er optaget med kortet eller som sendes live, hvilket vil sige at on screen ting mangler. Derudover synes jeg at billedkvaliteten er gnidret at se på.
Gravatar #3 - Norrah
31. aug. 2007 18:18
Hold dig fra Pinnaclesys, deres software er forfærdelig, og mit virker ikke med Windows mediacenter.

Mort nævner et hauppgage som han ikke er så glad for, undgå det, men jeg ville dog vælge et Hauppauge, find dog et et der passer til dit behov.

Men hvis du skal havde noget rigtig support så skal du opsøge folk fra HTPC forumerne. De er satanme nogle klogehoveder på det punkt, og så har de mere* erfaring end os.

evt. Minhtpc.dk

Jeg er personlig gode erfaringer med Dem her og så er der nogle reviews. Held og lykke.

*i den forstand at de rent faktisk har erfaring inden for området.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login