mboost-dp1

Hjælp, min pc er underlig

Gå til bund
Gravatar #1 - zobaca
13. okt. 2007 15:54
Hej,

min computer starter helt normalt, og køre helt normalt. Den kan spille spil på nettet, men så snart jeg vil spille et spil på en cd, gør det helt galt. Det hele går som det skal, men efter 1-5 min går skærmen i sort, lyden er der stadig. Jeg har også prøvet at slutte et tv til, for at se om det virkede, men det gør det ikke. Når jeg genstarter pc´en og går ind i spillet igen virker det fint, men det er efterhånden ved at være rigtig irreterende.

Håber på svar hurtigst muligt, og tak på for hånd
Gravatar #2 - trylleklovn
13. okt. 2007 16:10
Det kunne godt lyde som om grafikkortet overopheder. Hvilke spil er der tale om og hvilke spil kan du godt spille på nettet?

Prøv evt. at rengøre din computer. Trykluft på dåse er ret godt til at fjerne støv fra forskellige kølere osv.. Skil evt. dit grafikkorts køler ad for at fjerne alt støv.
Gravatar #3 - zobaca
13. okt. 2007 23:53
Hej igen,

Det er spil som Unreal tournament og world of warcraft, lyder som en god ide takker, prøver, skriver tilbage når det er gjort
Gravatar #4 - zobaca
14. okt. 2007 18:05
Hej,

Så jeg prøvede det med at rense, og blæse den, men det hjalp ikke. Men jeg kunne spille længre denne gang, et par gange hakkede den, men det virkede ikke. Men er der andre ting jeg kan gøre

På forhånd tak
Gravatar #5 - Mort
15. okt. 2007 06:23
Du kan jo prøve at sætte et andet grafik kort i og se om problemet forsvinder. Gør det det, så må du ud og investere i et nyt grafik kort (Eller sende det du har til reparation, hvis garantien stadig holder).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login