mboost-dp1

Hjælp med mp3-afspiller

Gå til bund
Gravatar #1 - funkymonkey
8. sep. 2002 07:39
JEg havde tænkt mig at købe en "Archos Recorder 20" http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.as...
Dog er jeg lidt usikker, for i de anmeldelser jeg har læst der bliver der ikke nævnt noget om hvor meget jeg kan hoppe og danse med den.
Så er der nogen der ejer en eller kender en der har den eller bare ved om den kan tage en gåtur.

BTW hvis der er andre ting i syntes jeg skal være opmærksom på så bare skriv

PS: godmorgen
Gravatar #2 - funkymonkey
9. sep. 2002 18:06
Anyone!?!
Gravatar #3 - Morpheus-DK
10. okt. 2002 09:18
Hmm.. alle mp3-afspillere burde kunne tåle lidt rystelser.. der er jo ingen disk der ska køre rundt, så der er ikke brug for nogen anti-shock funktion..

så JA det kan den sikkert godt tåle... =)

./Morph
Gravatar #4 - toony
1. nov. 2002 11:14
såvidt jeg ved er der da en hdd i den... altså en disk..

men hvor meget den kan tåle ved jeg ikke
det er ikke så tit jeg hører om hvor meget "antishock" der er på en hdd
Gravatar #5 - funkymonkey
1. nov. 2002 13:09
Tak for hjælpen selvom jeg HAR købt den, jeg turde nemlig ikke stole på newz.dk reaktionstid og postede tråden på et par andre forum's.

Hvis andre skulle være interesserede i at anskaffe en så kan jeg give følgende beskrivelse:
den er rimelig robust har tabt den for ca. 1 meter's højde et par gange uden den tog skade(inklusiv harddisken)
navigationen og nummerskift er en smule langsom, varierer vist lidt efter hvor defragmeteret harddisken er(den bruger FAT32)
Desuden skal det siges at interfacet ikke er lige så elegant som på Apple's Ipod(elegant interface må jeg sige), men det udfylder sine jobs.
Kvaliteten på den indbyggede mikrofon er faktisk rimelig god, lyder som en "standard" PC-mikrofon
og nåja, den kan afspille playlist(som dog skal laves på pc'en)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login