mboost-dp1

Hjælp....Hvad synes i er det coolest kort

Gå til bund
Gravatar #1 - Caveman
24. okt. 2001 15:10
jeg står og skal til at købe et grafikkort, men jeg ved ikke hvad jeg skal købe. jeg står imellem geforce3 (ved ikke hvilken udgave, det best kan betale sig at købe) og radeon 8500. Men hvad synes i er det bedste valg af de to, eller er der et 3 kort, som jeg også bør kigge på. Eller skal jeg vente på et kort som er på vej, her tænker jeg på kyro(som jeg ikke ved en s... om)
jeg skal bruge kortet mest til spil, og prisen skal i ikke tænke på, men håbet i kan hjælpe mig.
Gravatar #2 - |eXlook|
30. okt. 2001 13:38
Jeg har et ASUS V7100 GF 2 MX pro-400 ...
Det lyder helt klart federe med GF3, men jeg er fuldt ud tilfreds med mit. koster kun omkring 800-900 kr.
Jeg har 99 fps i CS og 100 fps i Diablo II exp.(byen act1 =))

KAN jeg kun være tilfreds med...!

<A href="file://eXlook">.... eXlook ......</A>
Gravatar #3 - Polyvinylchlorid
30. okt. 2001 13:47
geforce 3 ti200 det kører hurtigt er relativt billigt og kan clockes pærenemt ved at ændre 1 ting i din registrerings database så det kører pisse hurtigt
Gravatar #4 - Dhamon
11. nov. 2001 20:17
som poly... siger bør du købe et GeForce 3 ti-200 eftersom det kan clockes så det køre ligeså hurtigt som ti-500, og ti-500 kan tweakes forsvindende lidt.....og det norm. FeForce 3 er for dyrt i forhold
Gravatar #5 - And
17. dec. 2001 11:35
Hej Caveman... tror det er dig, Tillykke med føsdagen igår!

Jeg ville tage et GeForce 2. Du kan sagtens købe et der kører skide godt, som er et GF2 og som samtidigt er billigt.

Min mening er at GF 3 er spild af penge. Har selv et Creative Labs GeForce 2 MX PCI der hjemme. Der er det min computer der bliver ventet på. Jeg kører så CS, Diablo 2 og noget Fodboldt Manager (Det sidste er dog ikke så krævende) I de spil er det min computer der kører langsomt ikke mit grafikkort (Har en PII/450)

Hygge Caveman, håber du får dig nogle ordenlige sovevaner og kommer lidt på #basecampers

Kan forresten godt være noget af det her lyder som vollapyk, grunden er at jeg er lidt træt, og at jeg keder mig, så jeg skriver bare en masse l**t. Håber det er ok.
Gravatar #6 - J.R.Ewing
17. dec. 2001 11:41
Der er jo intet der slår Radeon8500 hverken i overall preformance eller pris men hvis du har et relativt godt grafikkort så ville jeg nok vente til marts månden der kommer ATI med de ny DirectX 9 compatiible kort.
Men hvis du ikke kan vente så ville jeg helt bestemt købe et R8500 det er billigere og bedre end de andre alternativer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login