mboost-dp1

help til hardisk

Gå til bund
Gravatar #1 - Confusion
13. aug. 2003 20:28
hejsa !

Nogen der kan hjælpe !
Jeg har en hardisk på en 160 Gb .. som jeg havde delt i to en på 40 og en 120 GB .. her i dag ville jeg slå dem sammen med hjælp fra PartitionMagic 8.0 og det hele kørte som det skulle og da den så bedte om at genstarte gjorde jeg så det .. og den kom ud i dos og bekyndte at lave noget ..altså overfører filerne ..men ligepludselig uheldigt for mig går alt strøm i vores hus død og min computer slukker også da jeg så får den startet igen siger den unformatet plads 160 GB surt show .. og jeg kan ikke bruge min hardisk mere når jeg prøver at åbne den spørger den om at formatere...hvordan kan jeg løse det problem uden at slette mine filer der på min hardisk fordi det er ikke sjovt at sige farvel til 120 GB .. ting og sager ... nogen der kan hjælpe ..

på forhånd tak ..

hilsen Confusion ...
Gravatar #2 - Confusion
13. aug. 2003 20:28
Gravatar #3 - Xanthia
13. aug. 2003 20:47
Har prøvet noget lignende engang da en sikring sprang ... Ikke lige den fedeste oplevelse.

Så vidt jeg husker, fik jeg reddet hovedparten af mine data ved at sætte disken i som sekundær på en anden maskine, og så køre et eller andet repairjinx.

Jeg kan lige undersøge det og vende tilbage til det engang i morgen eftermiddag:)
Gravatar #4 - JAB
4. sep. 2003 15:48
restorer2000 kan finde en hel del, jeg har recovered filer fra en upartitoneret disk (dvs min windows troede på at den var upartioneret). Det er et guld program men det koster.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login