mboost-dp1
Headset / Joystick
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Ja nu ved jeg godt at det er da en mærkelig titel. Men jeg leder faktisk efter den slags gadgets!
Jeg har faktisk sådan en dims.
Hvor der er Et headset med Microfon.
Og et Joystick.
I kan se et billede HER
Men jeg kunne godt tænke mig at vide om der findes en opdatederet version af dette stykke vidunderlige stykke hardware.
Håber at der er nogle der har et sted hvor der findes sådan nogle seje gadgets.
p.s Jeg har set under joysticks på edbpriser uden held.
p.p.s Nu når i alligevel kigger der ude. Kan i så ikke se om man kan få sådan nogle "BRILLER" til computeren hvor der sidder nogle små skærme ved øjenene?
Mvh Ricky
Jeg har faktisk sådan en dims.
Hvor der er Et headset med Microfon.
Og et Joystick.
I kan se et billede HER
Men jeg kunne godt tænke mig at vide om der findes en opdatederet version af dette stykke vidunderlige stykke hardware.
Håber at der er nogle der har et sted hvor der findes sådan nogle seje gadgets.
p.s Jeg har set under joysticks på edbpriser uden held.
p.p.s Nu når i alligevel kigger der ude. Kan i så ikke se om man kan få sådan nogle "BRILLER" til computeren hvor der sidder nogle små skærme ved øjenene?
Mvh Ricky
det er måske ikke den store hjælp, men jeg ved at der findes sådan noget.
Jeg fandt engang en hjemmeside der solgte den slags. Jeg kan bare ikke huske hvad den hed, men noget af deres grej var pænt blæret. Har du prøvet at søge på VR goggles på google?
Jeg har kigget lidt frem og tilbage og fundet dette:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&...
Var det noget?
Jeg fandt engang en hjemmeside der solgte den slags. Jeg kan bare ikke huske hvad den hed, men noget af deres grej var pænt blæret. Har du prøvet at søge på VR goggles på google?
Jeg har kigget lidt frem og tilbage og fundet dette:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&...
Var det noget?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.