mboost-dp1

Harddisk kaput

Gå til bund
Gravatar #1 - SoSad
23. mar. 2008 12:26
Desværre er mit harddisk ødelagt - sagde IT-manden. Og jeg har mange billeder liggende på den. Han har godt nok skiftet harddisken og sagde at han har reddet mine dataer og kopieret dem på den nye. Men jeg kan ikke finde dem *suk*
Jeg har haft et par bruger på den bærbar, dvs. min bruger var med adgangskode. Det eneste jeg finder er få billeder (delte billeder).
Hvad kan jeg gøre?
Hjæææælp
Gravatar #2 - MiniatureZeus
23. mar. 2008 13:01
Du kan vel bare få gutten til, at vise dig hvor han har lagt dem henne på den nye harddisk?
Gravatar #3 - gentox
23. mar. 2008 13:07
Ja eller lave en generel søgning på *.jpg (hvis det var formatet), og så begrænse søgningen til den størrelse billederne minimum fyldte, så du ikke får alle .jpg filer med.
Gravatar #4 - 3214N
23. mar. 2008 13:55
Ja, og så husker du at lave backup fremover?

Men hvis han ikke har kopieret dine billeder alligevel, har du så fået harddisken med tilbage? Så kan man jo måske gøre et forsøg igen på at kopiere billederne...

/3214n.
Gravatar #5 - Kisbye
23. mar. 2008 14:16
Hvor havde du billederne liggende henne?

Hvis det er windows dokumenter/billeder ligger de normalt i C:\Documents and Settings\<bruger navn>\Dokumenter\Billeder

Men som gentox siger er det måske nemmere at søge efter dem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login