mboost-dp1
Hard disk 2 fejl
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg får en fejlmelding, lige så snart jeg starter min computer "SMART Failure Predicted on Hard Disk 2: ST98823AS-(S1)
Jeg får samtidig at vide at, jeg skal lave en back-up af min computer, og bliver bedt om at trykke F1.
Når jeg så gør det, går computeren videre til windows logoet og står så bare og arbejder i op til 5 min. før der kommer en blå skærm, som forsvinder, inden jeg kan nå at se hvad der står på den. og så genstarter computeren og sammen fejlmelding opstår. Det hjælper ikke at jeg forsøger at starte den op i fejlsikret tilstand.
Hvad skal jeg gøre???
Jeg får samtidig at vide at, jeg skal lave en back-up af min computer, og bliver bedt om at trykke F1.
Når jeg så gør det, går computeren videre til windows logoet og står så bare og arbejder i op til 5 min. før der kommer en blå skærm, som forsvinder, inden jeg kan nå at se hvad der står på den. og så genstarter computeren og sammen fejlmelding opstår. Det hjælper ikke at jeg forsøger at starte den op i fejlsikret tilstand.
Hvad skal jeg gøre???
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.