mboost-dp1

Har købt et ATI Radeon64mb vivo er det retaile ell

Gå til bund
Gravatar #1 - steen.
12. apr. 2001 07:42
Noget gik galt!!!Jeg har købe et ATI radeon 64 mb vivo grafikkort. Hvordan kan jeg konstaterer om det er retaile eller oem udgaven som jeg har fåer fingre i. i butikken sælger de kortet som retaile det vil medføre at clock core skal kører 183 mhz men den kører kun 166 ifølge rage 3d tweak. Findes der et program som kan fortælle den rigtige hastighed. eller kan jeg se det på selve kortet om det er retaile eller om det er oem udgaven.
Gravatar #2 - cK
24. apr. 2001 15:47
næhmener at der også findes nogle retail kort med 166 ram. Ellers kan du se det på rammene hvad de kører , hvis du har 5.5 ns ram er/burde det være 188/188 versionen så du "roligt" kan overclocke , ellers så er det 6 ns ram , og 166/166 versionen , er dog ikke helt sikker på det med rammene , check forum på <a href=http://www.rage3d.com/>rage3d[/url] Jeg har også et kort magen til der kører 166 og det kan ik overclockes højere end 175/175 , men jeg er ok tilfreds :)
Gravatar #3 - Zero
26. apr. 2001 11:56
Retail El. OEMDet er meget let at konstatere hvilken af de 2 udgaver du har fået fat i.

Er det et OEM kort er der ingen emballage (fin kasse osv. med) du får det derimod næsten altid bare i en antistatisk pose hvor cd´er og manualer ligger med.

Men hvilken udgave det er kan jeg ikke svare dig på, jeg var faktisk ikke engang klar over at der var 2 udgaver..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login