mboost-dp1

Grafikkort ELSA GLoria III VS GeForce 440 MX

Gå til bund
Gravatar #1 - Bjørn
23. jan. 2006 16:40
Hej...
Pt har jeg et GF 440 MX 128 MB DDR, VGA og TV-Out. Det virker fint, og kan faktisk spille de nye spil, sådan nogenlunde.
Jeg kan købe et andet kort, ELSA Gloria 3 til billige penge. Det har VGA + DVI men ingen TV-out og kun 64 MB.
Min skærm er en Samsung SyncMaster 930BF med både DVI & VGA.
Ville det være et fornuftigt køb? Eller skal jeg bare beholde mit nuværende kort

Hvad syntes du/I?

PS: ´Bruger TV-Out på mit kort, men hvis vi udelader denne faktor, i diskussionen og udelukkende tænker på performance
Gravatar #2 - Kadann
23. jan. 2006 17:00
Umiddelbart ser det ud til at det der ELSA-kort er et professionelt kort, altså et du bryger til CAD og andre 3D-programmer og uden at være ekspert på området, tror jeg faktisk ikke at det er specielt brugbart til spil.
Gravatar #3 - mrmorris
23. jan. 2006 18:05
Elsa laver virkelig fremragende kort, men du skal være klar over at de ikke er gamer-kort men professionelle kort (som Kadann skriver) som udemærker sig på andre punkter som f.eks. OpenGL. Jeg ville nok kigge mig om efter et andet kort!
Gravatar #4 - Bjørn
23. jan. 2006 21:12
OK
Altså mit brug er rimelig allround, hvor ingen af tingene har første prioritet. Dvs det er skole arbejde, word ect, spil, photoshop, 3D Studio, Flash, billebehandling ect. Hvad med forskellen i ram. Har det en stor betydning?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login