mboost-dp1
Grafikkort ELSA GLoria III VS GeForce 440 MX
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej...
Pt har jeg et GF 440 MX 128 MB DDR, VGA og TV-Out. Det virker fint, og kan faktisk spille de nye spil, sådan nogenlunde.
Jeg kan købe et andet kort, ELSA Gloria 3 til billige penge. Det har VGA + DVI men ingen TV-out og kun 64 MB.
Min skærm er en Samsung SyncMaster 930BF med både DVI & VGA.
Ville det være et fornuftigt køb? Eller skal jeg bare beholde mit nuværende kort
Hvad syntes du/I?
PS: ´Bruger TV-Out på mit kort, men hvis vi udelader denne faktor, i diskussionen og udelukkende tænker på performance
Pt har jeg et GF 440 MX 128 MB DDR, VGA og TV-Out. Det virker fint, og kan faktisk spille de nye spil, sådan nogenlunde.
Jeg kan købe et andet kort, ELSA Gloria 3 til billige penge. Det har VGA + DVI men ingen TV-out og kun 64 MB.
Min skærm er en Samsung SyncMaster 930BF med både DVI & VGA.
Ville det være et fornuftigt køb? Eller skal jeg bare beholde mit nuværende kort
Hvad syntes du/I?
PS: ´Bruger TV-Out på mit kort, men hvis vi udelader denne faktor, i diskussionen og udelukkende tænker på performance
Umiddelbart ser det ud til at det der ELSA-kort er et professionelt kort, altså et du bryger til CAD og andre 3D-programmer og uden at være ekspert på området, tror jeg faktisk ikke at det er specielt brugbart til spil.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.