mboost-dp1
Grafikkort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg havde set et grafikkort inde på edbpriser for noget tid siden, men nu kan jeg ikke huske hvad det er for et!
Det er specielt fordi at printet var <STRONG>LILLA</STRONG> og det kunne jeg godt tænke mig at få fat i til sekundær pc, da der er et lilla bundkort i og der er blå & rød bag vinduet, så kunne det jo være blæret nok med det lilla kort så det passede sammen
På Forhånd
Tak For Hjælpen
Det er specielt fordi at printet var <STRONG>LILLA</STRONG> og det kunne jeg godt tænke mig at få fat i til sekundær pc, da der er et lilla bundkort i og der er blå & rød bag vinduet, så kunne det jo være blæret nok med det lilla kort så det passede sammen
På Forhånd
Tak For Hjælpen
West: Vil nok sige at den farve er mere rød. Har oxo set det kort han snakker om, men kan sq ikke huske hva det er for et
Har det nogen sexuel betydning hvilken farfe det skide grafikkort har???
så ville du vel osse være tilfreds med et S3virge hvis du fandt et af den slagd i lilla?
Og ja jeg ved godt man ikke kan købe S3virke mere...
så ville du vel osse være tilfreds med et S3virge hvis du fandt et af den slagd i lilla?
Og ja jeg ved godt man ikke kan købe S3virke mere...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.