mboost-dp1

Gitter til Ø 120 mm blæser

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
13. jul. 2006 09:15
Jeg skal bruge 6 stk. gitre til Ø 120 mm blæsere, der SKAL monteres i morgen, så derfor skal de helst kunne afhentes i en forretning, som skal ligge i stor-københavn.
Jeg har fundet gitre på edbpriser, men det er sådan nogle stilede/casemod blæsere, og dem kan jeg ikke bruge. Det skal være et gitter i stil med det her hvor der ikke kan komme fingre ind, men kun en masse luft.
Jeg kan ikke se om g-shop.dk har en forretning hvor de kan afhentes, men jeg har sendt en E-mail og spurgt. En der kender en forretning der muligvis ligger inde med disse gitre. I stor-københavn
På forhånd tak.
Gravatar #2 - hgul
13. jul. 2006 09:43
Hvis du ikke finder noget i stor-København, så har Studiedata i Rødovre det du mangler. De har dog kun åben mellem 11 og 16.
Gravatar #3 - holmen
13. jul. 2006 09:52
perfekt. Tak, har lige snakket med dem, henter dem senere.
Gravatar #4 - hgul
13. jul. 2006 09:57
Du kan også se om nogen af de mange forretninger der ligger på Falkoner Allé, Frederiksberg har noget brugbart. Eftersom jeg ikke er fra den ende af landet, ved jeg ikke hvor mange der findes derinde, men har da fundet et par stykker der måske kan bruges.

Multimedia World
Computer Centrum
ComputerButikken
Føniks Computer
Gravatar #5 - holmen
13. jul. 2006 10:10
hgul, gode bud, jeg har haft kontaktet dem, men desværre er der ingen der sælger løse gitre. Men tak da.
Gravatar #6 - holmen
13. jul. 2006 10:12
Edit til # 3: Jeg søger stadig efter noget tættere på (er på østerbro), men finder jeg det ikke, bliver det dem hos studiedata.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login