mboost-dp1

Forskjeller mellоm Hеrman Millеr Aerоn og Еmbоdy

Gå til bund
Gravatar #1 - siaenko11
i dag 16:27
Hei. Jeg sitter og vurderer å bytte ut kontorstolen min, siden den begynner å bli slitsom i lengden. Har sett mye omtale av både Aeron og Embody fra Herman Miller, men synes det er vanskelig å forstå hva som faktisk skiller dem. På bilder ser de ganske forskjellige ut, men i praksis handler det vel mest om hvordan de fungerer over tid. Jeg sitter ofte stille i mange timer og trenger noe som er laget for kontorbruk, ikke bare korte økter. Samtidig vil jeg gjerne gjøre et gjennomtenkt valg og ikke bare gå for det mest kjente navnet. Er det noen som har sett nærmere på disse modellene og kan dele erfaringer rundt valget????
Gravatar #2 - bimms
i dag 16:28
Jeg var i samme situasjon og prøvde først å få oversikt over modellene før jeg bestemte meg. Det som hjalp mest, var å se en samlet oversikt over stolene på https://www.azdesign.no/no/trademarks/herman-mille... . Der ligger både Aeron og Embody side om side, med tydelige modellnavn og priser. Man ser raskt at det finnes flere varianter av Aeron, mens Embody står som en egen modell. For meg gjorde det sammenligningen enklere, fordi alt var presentert ryddig uten for mye ekstra informasjon. Det føltes mer oversiktlig enn å hoppe mellom ulike sider.
Gravatar #3 - kossia
43 min. siden
Valg av kontorstol virker ofte enklere enn det faktisk er. Når det finnes flere modeller innen samme merke, blir det fort mange detaljer å ta stilling til. Da er det nyttig å starte med en oversikt før man går dypere. Mange sitter i lignende situasjoner med lange arbeidsdager og samme behov. Å bruke litt tid på å forstå forskjellene kan spare både tid og frustrasjon senere. Det er ofte små ting som avgjør hva som passer best.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login