mboost-dp1
Forskellen på 2 Samsung LCD-TV
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hejsa
Hvad er den præcise forskel på disse 2 modeller:
- Samsung LE-26R41B
- Samsung LE-26R51B (har set at denne også bliver solgt som LE-26R51 uden "B", er det en anden model? Bekræft venligst)
Kan se at 41B har nogle udgange på siden og har desuden en flad linje på fronten at tv'et hvor 51(B)? går ned i en trekant, men de tekniske specifikationer har jeg ikke kunne finde noget om. Pris forskellen er 1000 kroner, så det kan vel ikke kun være designet som spiller ind?
På forhånd tak
Måske lidt offtopic, men garanteret nogen herinde der kan fortælle mig det :D
Hvad er den præcise forskel på disse 2 modeller:
- Samsung LE-26R41B
- Samsung LE-26R51B (har set at denne også bliver solgt som LE-26R51 uden "B", er det en anden model? Bekræft venligst)
Kan se at 41B har nogle udgange på siden og har desuden en flad linje på fronten at tv'et hvor 51(B)? går ned i en trekant, men de tekniske specifikationer har jeg ikke kunne finde noget om. Pris forskellen er 1000 kroner, så det kan vel ikke kun være designet som spiller ind?
På forhånd tak
Måske lidt offtopic, men garanteret nogen herinde der kan fortælle mig det :D
De findes begge her: http://www.digitalo.de
På samsung.dk står der præcis det samme om begge modeller. Nogen siger at det virkelig bare er designet, altså den lige linje istedet for en trekant, men det kan jeg ikke få til at passe sammen, 1500 kr for en lige linje, virker mystisk?
På samsung.dk står der præcis det samme om begge modeller. Nogen siger at det virkelig bare er designet, altså den lige linje istedet for en trekant, men det kan jeg ikke få til at passe sammen, 1500 kr for en lige linje, virker mystisk?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.