mboost-dp1
FM sender (virker de?)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Er der nogler der har erfaringer med FM sendere, virker de? Ved godt at kvaliteten aldrig vil blive i top, men kan de godt afspille f.eks. i en bil? Jeg har kigget lidt på forskellige steder der sælger dem og priserne varierer meget så er også bange for at blive snydt. Virker nedenstående urimeligt?
QXK FM sendere
QXK FM sendere
Jeg har selv en Griffin iTrip til min iPod mini(den bruger ipod´ens batteri) og er meget tilfreds. Udover at bruge den i bilen bruger jeg den i køkkenet sammen med vores køkken radio -jeg har faktisk også haft den med rundt til vennerne til fester etc.
Skal man køre langt gælder det om at finde en FM frekvens som altid er tom - det er ikke altid lige let - Når jeg bare kører rundt i byen er der ingen problemer, ej heller til Århus, København etc. Lidt svært da jeg kørte til Amsterdam i sommeferien.
Jeg kender ikke den model som nu nævner - men ved at en af mine venner lige har købt en hel ny for ca. 200 kr(med forsendelse) og den skulle vist virke ganske udmærket. Det er med mini jack og der er samtidig mulighed for at bruge cigarat tænderen som power supply til enheden. Skal jeg prøve at finde ud af hvilken en han har købt?
Hvis det er til iPod har Griffin nogle ret lækre modeller som er designet til ipod -
EDIT: Hvis du har mulighed for at tilslutte enheder til din bilradio(fx minijack) vil det være klart at fortrække.
EDIT 2:
Sendte det her til min storebrors kæreste så hun også kunne finde ud af hvad det var de havde givet mig. (Den var ikke ankommet til selve dagen)
http://www.thabear.dk/Junk/iTrip/
Skal man køre langt gælder det om at finde en FM frekvens som altid er tom - det er ikke altid lige let - Når jeg bare kører rundt i byen er der ingen problemer, ej heller til Århus, København etc. Lidt svært da jeg kørte til Amsterdam i sommeferien.
Jeg kender ikke den model som nu nævner - men ved at en af mine venner lige har købt en hel ny for ca. 200 kr(med forsendelse) og den skulle vist virke ganske udmærket. Det er med mini jack og der er samtidig mulighed for at bruge cigarat tænderen som power supply til enheden. Skal jeg prøve at finde ud af hvilken en han har købt?
Hvis det er til iPod har Griffin nogle ret lækre modeller som er designet til ipod -
EDIT: Hvis du har mulighed for at tilslutte enheder til din bilradio(fx minijack) vil det være klart at fortrække.
EDIT 2:
Sendte det her til min storebrors kæreste så hun også kunne finde ud af hvad det var de havde givet mig. (Den var ikke ankommet til selve dagen)
http://www.thabear.dk/Junk/iTrip/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.