mboost-dp1

Er GeForce 3 pengen værd???

Gå til bund
Gravatar #1 - CyberQ
16. aug. 2001 04:23
Er GeForce 3 pengen værd???Jeg overvejer kraftigt at købe et GeForce 3 kort, men jeg har i forvejen et GeForce 2 Gts/Pro med 64 Mb DDR og Tv-out, et virkelig fedt kort, men er der virkelig så meget spark i det (jeg ved det er vildt) men der det vildt nok til at man vil skife et 64 Mb kort ud med et 64 Mb kort??? Håber der er nogen der har erfaring med det.
Gravatar #2 - Jespar
20. aug. 2001 21:13
nej!Behold for guds skyld dit gf2pro kort. Det kan IKKE betale sig at smide 4000 kroner ud af vinduet pga. det.
Gravatar #3 - Fafler (RDX)
23. aug. 2001 09:42
...Det kan sjældent betale sig at købe den nyeste generation hardware der er. Det er altid meget dyrere i % end hastigheds forøgelsen i % i forhold til generationen før.
Gravatar #4 - Pernicious
24. aug. 2001 06:44
Behold dit GF2 GTSLige et spørgsmål, hvad er det du ikke kan køre pt? har selv et GF2 og har ikke mødt et spil endnu jeg ikke kan køre i min 800x600 med alt gejl på (min cpu er AMD 1.33 GHz). Med hensyn til udskiftning af grafikkort, så spring en generation over, det er for dyrt at være med på det nyeste hele tiden :)
Gravatar #5 - Infinity
27. aug. 2001 00:41
Overvej dette!En af mine venner har lige købt ny computer. Jeg skulle bestykke og samle ud fra den ene instruks - han ville have det hurtigste af det hurtige til under 15.000 kroner. I bund og grund fik han en T-bird 1.4Ghz, 256MB PC2100 og et GF3. (Så kommer det du skal overveje) GF3 rykker TOTALT! Din RET store cpu TØRSTER efter data og KUN et GF3 kan levere dem hurtigt nok. Min ven kan spille Tribes 2 med ALT grafik-lir slået til i 1280x1024... med 4xFSAA (Quincunx) - og det rykker stadig 60fps!!! Ikke nok med, at GF3 kan få Tribes 2 til at se fabelagtigt fedt ud alene ved hjælp af sine ekstra features i forhold til GF2 og alt derunder - det kan også køre i høj opløsning MED 4xFSAA... I den setting er Tribes 2 virkelig en af rammende argumenter man kan diske op med. Jeg følger ellers ihærdigt med i hvad der sker i IT-verdenen og især på grafikkort-siden, men jeg var ved at falde bagover da jeg så hvad hans GF3 kunne levere! Før jeg så det ville jeg aldrig anbefale nogen at købe skidtet... men efter at have set hvordan Tribes 2 kan se ud og hvor hurtigt det kan køre, samt hvordan den hardware-accelerede Nature-del i 3DMark2001 ser ud i forhold til "demo-versionen" af Nature-delen... Så kan jeg meget hurtigt sige, at de 3600 kroner man skal give for et GF3 ER givet godt ud! Og med en cpu der har 1.33Ghz eller over, under hjelmen - så vil det være synd at hæmme den med et GF2 (om det så er Pro eller hvad - der er IKKE nok). Det er ihvertfald min objektive mening, efter at have set et GF3 i aktion.
Gravatar #6 - Kram
18. okt. 2001 04:34
60fps?Man skal da have 100fps stabilt :D ..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login