mboost-dp1

Er det Udmærket

Gå til bund
Gravatar #1 - Jalle
22. jan. 2002 22:17
Ville bare lige hører om der er nogen der har/ har haft et ATI Radeon 7500 .... for så kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogen der kunne fortælle mig om det er et udmærket grafikkort. ville da også meget gerne hører fra andre der har noget viden om det / i forhold til andre, OSV. "Måske"På forhånd tak .
Gravatar #2 - Polyvinylchlorid
23. jan. 2002 09:06
hvis du kan leve med et grafik kort hvor driverne bilver opdateret meget sjældent er det sikkert fint nok.

men ati stinker pga. deres opdatering af drivere...

1 deres drivere er som grundregel elendige.
2 de opdaterer meget sjældent deres drivere.
Gravatar #3 - tnc99
23. jan. 2002 22:37
se
http://www4.tomshardware.com/graphic/02q1/020122/i...
har bare læst (et eller andet sted) at det ikke kører alt for godt under "pure" dx8,, (ren d3d, gpu),,,
Gravatar #4 - Bullskull
26. jan. 2002 23:55
Ja det er det
Gravatar #5 - Piece
27. jan. 2002 22:26
Jeg ska' da ha' en radeon 8500, pris vs. performance er det da det eneste rigtige, og de er da også ved at komme efter det med hensyn til drivere.
Men kunne godt tænke mig at se hvad det bliver til med det nye dx 9 kompatible grafikkort, de skulle smide på markedet om et stykke tid.
Gravatar #6 - Miklos
7. feb. 2002 08:20
Jeg har lige købt et 7500 - gad ikke Nvidia mere. Eneste godt ved Nvidia er FPS - alt andet er ATI bedre til (TV-Out, MPEG1/2/4, 2D osv.).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login