mboost-dp1

Er Audigy 2 pengene værd??

Gå til bund
Gravatar #1 - Clone
2. dec. 2004 21:07
Jeg har planer om at købe et par Speedlink Medusa 5.1 høretelfoner, og så vil jeg gerne høre om folk mener det er nødvendigt at opgradere til et Audigy 2. Jeg har pt AC97 onboard lyd. Derudover ville det være rart hvis der var nogen der kunne afsløre hvad forskellen er på Audigy 2 value og ZS...
Gravatar #2 - IFGY
5. dec. 2004 16:19
.. i mine øjne ja. Især hvis du kun har et onboard lyd-"kort". Du vil høre en mærkbar forbedring, hvis du opgraderer dit lydkort. Desuden, så understøtter AC97 ikke 5.1 (såvidt jeg ved). Forskellen mellem standard og ZS er i hvert fald, i mine øjne, ikke pengene værd. Man får noget software med ZS og en hardware-dimsidut outlet til lyd .. ikke det værd, da det er akkurat den samme chip.
Gravatar #3 - chult
10. dec. 2004 07:56
Jeg vil lige sige at jeg har pt et AC97 onboard lydkort som jeg bruger til mit 5.1 logitech z-680 højtaler sæt. Så den kan altså spille i surround. Det eneste jeg har at klage over er at jeg ikke kan få den til at spille surround over optisk kabel.
Gravatar #4 - Clone
16. dec. 2004 15:57
Takker, så bliver det nok et audigy 2 value, den er også dejlig billig. Desværre går jeg glip af de flotte guld-stik som ZS har :-/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login