mboost-dp1

EEE 901 eller hvad ?

Gå til bund
Gravatar #1 - kriss3d
18. sep. 2008 22:32
Jeg synes at have læst en 3-4 forskellige datoer på hvornår 901 kommer til DK.
Elgiganten aner ikke en klaphat men de kunne da fortælle mig at de ikke vil have linux udgaven.

Er der nogen der har nogle rimeligt pålidelige datoer på hvornår det skulle være muligt at finde en dansk 901 (linux udgave helst) ?

Eller om eee 1000 overhovedet kommer til DK. den skulle jo have 40GB ssd disk.. med mindre de er så lusede at smide en regulær hdd i. For så er hele ideen jo gået. Men skulle gerne have fat i mindst en 901 eller 1000 og det skal være med ssd.

Og hvad kommer prisen på 901 til at være?
Gravatar #2 - TWFH
19. sep. 2008 07:04
Vores leverandører siger d. 24. til ca. 3.000 med Windows XP.

Vi får heller ikke Linux-udgaven, der er ikke nogen af vores leverandører der har taget den udgave hjem da interessen for Linux-udgaven generelt er for ringe.

SSD er lidt en skodgimmick indtil teknologien bliver mere moden i mine øjne, but whatever floats your boat :)

Skal dog lige indskyde at den, som det ser ud nu, efter al sandsynlighed ender i samme situation (massiv restordre) som MSIs Wind, grundet mangel på Atom-processorer og batterier.
Gravatar #3 - BurningShadow
19. sep. 2008 07:34
Her er der en der har købt den hos shg (Se indlæg nr. 5).
Gravatar #4 - kriss3d
19. sep. 2008 13:45
Hm ok jeg har lige været ude at handle gaver (nej julen starter IKKE tidligt her i år) og da jeg alligevel var i fields..

Expert har sgu lige fået eee 901 DK MED LINUX!!

Sådan en skal far her sgu ha. Jeg har selv set kassen med den.. der står højt og tydeligt at det er linux udgaven. og 901. så det betyder 20GB ssd.

Og grunden til ssd står så højt på min ønskeliste er at jeg ikke skal være bekymret for rystelser så jeg kan... ehmm.. flytte mig hurtigt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login