mboost-dp1
DVD-Brænder køb
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
jeg står over for at skal ha en Dvd-brænder.
jeg ved det skal være en 8X minus, 12X Plus og gerne 40X CD-r
jeg vil derudover gerne ha at den også kan brænde duallayer.
er der nogen af jer der kender en brænder der kan det, for på edbpriser.dk kan den vidst ikke rigtig finde ud af det med duallayer når man søger på det.
Håber i kan hjælpe.
Duck-1
jeg ved det skal være en 8X minus, 12X Plus og gerne 40X CD-r
jeg vil derudover gerne ha at den også kan brænde duallayer.
er der nogen af jer der kender en brænder der kan det, for på edbpriser.dk kan den vidst ikke rigtig finde ud af det med duallayer når man søger på det.
Håber i kan hjælpe.
Duck-1
Som jeg ved så kan du ikke få brænder der kan brænde duallayer. Du skal jo også kunne købe nogle CDer der kan klare blive brændt med duallayer.
Køb en Plextor PX-712SA. Du bliver ikke skuffet. 48x(CD) / 8x (DVD-R) / 12x (DVD+R)
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=95668
Jeg har en Plextor PX-708A som kun kan 8x DVD+ og 4 DVD-
Den udstråler af kvalitet og den lamer ikke. Jeg har kun lavede en fejl brænding med den.
Jeg har haft 5 brænder før... denne slår alt. Så jeg tror at PX-712SA bliver et godt køb selv om den ikke kan brænde med duallayer.
Køb en Plextor PX-712SA. Du bliver ikke skuffet. 48x(CD) / 8x (DVD-R) / 12x (DVD+R)
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=95668
Jeg har en Plextor PX-708A som kun kan 8x DVD+ og 4 DVD-
Den udstråler af kvalitet og den lamer ikke. Jeg har kun lavede en fejl brænding med den.
Jeg har haft 5 brænder før... denne slår alt. Så jeg tror at PX-712SA bliver et godt køb selv om den ikke kan brænde med duallayer.
Angående Dual-Layer, så skal du være opmærksom på at den nuværende produktionsmetode af medierne, gør at disse koster meget mere end almindelige single-layer skiver.
Der er en ny produktionsmetode på vej der vil reducere prisen kraftigt, men uheldigvis er den ret forskellig fra den nuværende. I bedste tilfælde vil en nuværende DL-brænder, kunne nøjes med en ny firmware for at klare de nye skiver. Det er dog at antage at den første generation af DL-brændere, ikke kan benytte de kommende medier.
Der er en ny produktionsmetode på vej der vil reducere prisen kraftigt, men uheldigvis er den ret forskellig fra den nuværende. I bedste tilfælde vil en nuværende DL-brænder, kunne nøjes med en ny firmware for at klare de nye skiver. Det er dog at antage at den første generation af DL-brændere, ikke kan benytte de kommende medier.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.