mboost-dp1
DVD Brænder?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hey !
Hmm tjaa overvejer at købe en DVD Brænder men er i tvivl om jeg kan afspille de dvd'er jeg brænder på min normale dvd maskine eller om jeg skal have sat noget ind f.eks en chip.. Ligeledes vil jeg hører om man skal bruge specielle dvd skiver eller om man bare kan spille dem over på normale brænde skiver som man bruger til sin cs brænder?
Hmm tjaa overvejer at købe en DVD Brænder men er i tvivl om jeg kan afspille de dvd'er jeg brænder på min normale dvd maskine eller om jeg skal have sat noget ind f.eks en chip.. Ligeledes vil jeg hører om man skal bruge specielle dvd skiver eller om man bare kan spille dem over på normale brænde skiver som man bruger til sin cs brænder?
De fleste DVD brændere i dag kan klare DVD-R og DVD+R formatet. Det er dog ikke alle DVD afspillere der kan klare begge formater. Den eneste sikre metode til at teste om din afspiller kan klare DVD-R og DVD+R skiver, er at teste, køb en af hver skive, brænd og prøv :-) Det er ikke nødvendigt med chips eller lignende.
Hvis du vil brænde DVD'er skal du naturligvis bruge enten DVD-R eller DVD+R skiver, alle DVD brændere i dag kan også brænde almindelige CD-R skiver.
Hvis du vil brænde DVD'er skal du naturligvis bruge enten DVD-R eller DVD+R skiver, alle DVD brændere i dag kan også brænde almindelige CD-R skiver.
Jeg har en gammel Pioneer DV-717 og den læser både + og -
lige godt, ligeledes gør min PS2. Men jeg har erfaring for, at det afhænger lidt af, hvordan man laver backup af sine film.
lige godt, ligeledes gør min PS2. Men jeg har erfaring for, at det afhænger lidt af, hvordan man laver backup af sine film.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.