mboost-dp1
Dreamcast oder Playstatio2?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Dreamcast oder Playstatio2?Ja det siger næsten sig selv!!! Skal man købe Sega nye eller Playstation. (Sega har den fedeste hjemmeside, hvor man KAN LÆSE OM SPILLENE!! Det kan man ikke på SONYS! FY SKAM JER!!!) Udover det hvad skal man invistere i???
Sega i store problemerAt købe en DC er måske ikke så smart da Sega har meget store finansielle problemer på grund af Dreamcasten, det er derfor uvist om Sega vil blive ved med at lave den eller droppe den og gå over til at være et rent software firma.
Hvis du vil vide lidt mere om Sega's situation, så tjek dette link.
<A HREF=http://www.heise.de/newsticker/data/nij-24.11.00-001/>Link til c't artikel om Sega</A>
PS2Det er rigtigt at det meget bedre kan betale sig at købe PS2 hvis man ikke har DVD-afspiller i forvejen, men jeg synes stadig den er et bedre alternativ end DC. Bl.a. vil der inden der er gået 6 måneder være omkring 300 spil på markedet, hvilket nok er mere end der nogensinde kommer til DC. Hvis man venter lidt falder den jo også i pris, avancen er meget stor nu for forhandlerne. Jeg kan personligt få den for 2300,- igennem leverandøren ved næste sending til DK.
Så vidt jeg ved satser Sega med DC også på lidt yngre spillere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.