mboost-dp1

DDR Ram?

Gå til bund
Gravatar #1 - Energiez
1. sep. 2001 12:08
Jeg har et Asus A7v bundkort samt en Athlon t. 1000/200Mhz processor. Spørgsmålet er så om jeg godt kan kører med 256ddr ram? Jeg var forleden nede i en it butik og spørge, men fik så svaret at jeg mindst skulle have 1000/266Mhz proc... ka' det passe?
Gravatar #2 - sKIDROw
1. sep. 2001 19:25
Kan du sq da sagtens... er træt af nogle af mine koleger da lukke sådan noget LORT ud... :o(Selv en duron har glæde af DDR ram...By the way...Den Athlon du har der kører 200FSB er mere strømkrævende og udvikler mere varme.. så næste gang.. Hold dig til 266FSB modellen... :o)
Gravatar #3 - Pernicious
3. sep. 2001 13:23
HOLD STOP. du kan <STRONG>ikke</STRONG> putte DDR RAM i et A7V board hvis dette er af typen A7V eller A7V133, de passer ikke engang i boardet !!Disse boards accepterer kun SDRAM, hvilket også er billigere :)
Gravatar #4 - sKIDROw
4. sep. 2001 09:01
Det jeg svarede på var om man kunne med hans processor... ;o)Kender godt boardet, og nej ingen DDR ram sokler..Men det er derimod IKKE rigtigt at der kræver 266FSB.. ;o)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login