mboost-dp1
Creative Inspire 4.1
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
<B>
jeg har lige fået et set "Creative Inspire 4.1" men syns ikke rigtig der kommer nogen lyd bagfra... jeg har sat windows op til at skulle spille med 5.1, for der er desvære ikkeen valgmulighed 4.1...
Så nu tænkte jeg om det er fordi jeg skal spille musik m.m i et specielt program???</B>
jeg har lige fået et set "Creative Inspire 4.1" men syns ikke rigtig der kommer nogen lyd bagfra... jeg har sat windows op til at skulle spille med 5.1, for der er desvære ikkeen valgmulighed 4.1...
Så nu tænkte jeg om det er fordi jeg skal spille musik m.m i et specielt program???</B>
Hvis der fulgte en CD med er der sikkert en masse programmer der udnytter 5.1 muligheden, prøv at installere en af dem...
Jeg har selv en C-Media 5.1 onboard lydchip, den spiller på alle kanaler ved fx winamp, men det er muligvis ikke aktiveret som standard på dit.
~ZyBo
Jeg har selv en C-Media 5.1 onboard lydchip, den spiller på alle kanaler ved fx winamp, men det er muligvis ikke aktiveret som standard på dit.
~ZyBo
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.