mboost-dp1

Crash?

Gå til bund
Gravatar #1 - Villert
7. feb. 2004 13:51
jeg har købt en ny comp!! Men hver gang jeg skal spille et spil som delta force black hawk down, warcraft3 gun metal eller postal 2 crasher det nogle gange / min skærm står bare stille og det eneste man kan gøre er at restart comp... Nogle gange crasher det efter 1½ time andre gange 10 minuter... Hvad er problemet her... og har nogle eventuelt nogle gode råd?
Gravatar #2 - Plimm3r
8. feb. 2004 13:56
Opdater drivers
Se om maskinen er for varm (det kan du let gøre i din bios næste gang den crasher..)
og ellers send den tilbage og sig lortet ikke virker?
Gravatar #3 - carbonic
8. feb. 2004 18:07
Prøv også at åben kabinettet og se om der er nogle kølere (evt. på graffikkort) der ikke kører. For det du siger lyder som et varme problem. Kunne dog også være drivere der skal opdateres.
Gravatar #4 - Bubel
9. feb. 2004 06:36
Min lillebror havde nøjagtig samme problem.
Efter en omgang opdatering af drivers, bios osv., som ikke havde den fjerneste effekt, byttede han bundkortet og fik det til at fungere.

Hvis det er en ny computer, så smid den ind til forhandleren forklar problemet, foreslå at de bytter bundkort og grafikkort og vent 2-3 uger.
Gravatar #5 - mazs
15. maj 2004 18:39
lyder for mig som den er overopvarmet, så ja synes os du skal prøve at køre med åben kabinet, hvis det virker så anskaf dig et nyt køleskab ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login