mboost-dp1
Computer Citys reparations/kunde politik
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hi alle
Jeg vil gerne dele mine erfaringer med ComputerCitys reparations politik.
Jeg har en stationær maskine Simens som jeg har købt hos dem og den er stadigvæk under garantiet.
Kølleren på maskinen gik i stykker så gik jeg til butikken i håbet på at den bliver skiftet med det samme i butikken eller jeg få en ny køller og skifter den selv, hvor svært kan det være!?
Men det er næmlig svært hvis man har købt sin computer hos ComputerC. Jeg fik besked om at maskinen skal sendes til værkstedet og reparationen vil tage minimum 3-4 uger og uden mulighed at få erstatnings maskine.
Så er det slut med at handle hos dem.
Tænk jer godt når der skal handles hos ComputerCity.
Hilsen
Jeg vil gerne dele mine erfaringer med ComputerCitys reparations politik.
Jeg har en stationær maskine Simens som jeg har købt hos dem og den er stadigvæk under garantiet.
Kølleren på maskinen gik i stykker så gik jeg til butikken i håbet på at den bliver skiftet med det samme i butikken eller jeg få en ny køller og skifter den selv, hvor svært kan det være!?
Men det er næmlig svært hvis man har købt sin computer hos ComputerC. Jeg fik besked om at maskinen skal sendes til værkstedet og reparationen vil tage minimum 3-4 uger og uden mulighed at få erstatnings maskine.
Så er det slut med at handle hos dem.
Tænk jer godt når der skal handles hos ComputerCity.
Hilsen
Det er vist en ret normalt situation du omtaler. Ekspidienterne i butikken har ingen forudsætning for at kunne skifte en computer-køler selv. Eller i det hele taget at vide, hvad en køler er.
Prøv at forestille Jer situationen, med et fjernsyn i stedet:
Hej der! Ved I hvad, mit fjernsyn kan ikke tænde mere, så har I ikke lige lyst til at skifte min sandsikring i strømforsyningen, her mens jeg venter? ... ikke? Nå, hvad så med lige at sælge mig den 8 ohms sandsikring, der sidder i denne model? RP8 I ved ... nå, hvorfor ikke? ... skal sendes til person der kan finde ud af det? I 4 UGER??? HVAD SNAKKER I OM? KAN I IKKE ENGANG FINDE UD AF AT REGNE PÅ ET FU.. LAVPASSFILTER!!!! KØDHOVEDER!
Prøv at forestille Jer, hvad det ville betyde for prisen, hvis alle butikker skulle have personer ansat, med bevis på at de kunne skifte arbitrære computer-kølere, fjersynssikringer, transister-skydemodstande mm. w00t
Prøv at forestille Jer situationen, med et fjernsyn i stedet:
Hej der! Ved I hvad, mit fjernsyn kan ikke tænde mere, så har I ikke lige lyst til at skifte min sandsikring i strømforsyningen, her mens jeg venter? ... ikke? Nå, hvad så med lige at sælge mig den 8 ohms sandsikring, der sidder i denne model? RP8 I ved ... nå, hvorfor ikke? ... skal sendes til person der kan finde ud af det? I 4 UGER??? HVAD SNAKKER I OM? KAN I IKKE ENGANG FINDE UD AF AT REGNE PÅ ET FU.. LAVPASSFILTER!!!! KØDHOVEDER!
Prøv at forestille Jer, hvad det ville betyde for prisen, hvis alle butikker skulle have personer ansat, med bevis på at de kunne skifte arbitrære computer-kølere, fjersynssikringer, transister-skydemodstande mm. w00t
Til gengæld hvis jeg var butik, så ville jeg skaffe mig en 486'er, med Win 3.14 til at have stående som "låne PC". Den går aldrig i stykker, både Word og internettet kan bruges og den ulidelige hastighed sikrer ydermere, at der ikke bliver slidt så meget på den. MUAHAHA!
Eller måske en Mac! *fnis* Det ville være endnu bedre! En fuldblods, up-to-date PC, til at låne. Og når folk så sætter stikket i den (det gør mac'er faktisk selv nærmest) så ved de ikke hvad de skal gøre med den!!!! LOL Jammen, jeg skal da lige spille CS NOT! Hihi! [i]Nå, hvad så med min vante Netbank[i] Ja! Hvis du er heldig! Hihihi.
LMAO
... Det vil selvfølgelig tage lidt af det sjove, hvis den pågældende bruger rent faktisk kender Macs. :-/
LMAO
... Det vil selvfølgelig tage lidt af det sjove, hvis den pågældende bruger rent faktisk kender Macs. :-/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.