mboost-dp1

Bluetooth Mus

Gå til bund
Gravatar #1 - jetzet
18. jan. 2004 01:37
Jeg sidder her og kigger på ny mus til min bærbare, og da jeg har bluetooth i den tænkte jeg på at vælge en sådan mus til den.

Så jeg uden sender og uden ledning kan bruge musen.... men jeg ser at alle bluetooth mus kommer med en eller anden form for sender som skal side i usb, mit spørgsmål er så... kan man bruge en bluetooth mus uden deres sender? og forbinde direkte til computeren, hvis den har bluetooth kort i?

Hvis der er nogle der har nogle erfaringer med sådane mus eller kan andbefale et mærke må i også gerne skrive..
Gravatar #2 - hundeboll
18. jan. 2004 01:59
Du behøver ikke bruge den medfølgende modtager. Den er lavet til dem der ikke har bluetooth :o)
Modtageren/senderen er faktisk bare en alm. bluetooh 'hub', som der sagtens kan bruges andre devices til.
Jeg har aldrig eget en mus med bluetooth, men har læst, ovenstående om Logitechs MX900. Har selv en MX500 (Magen til, bare med ledning) og den er jeg yderst tilfreds med!
Jeg kender ikke andre muse, men MX900 vil jeg tro er noget af det bedste der fås.

Mvh. Martin
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login