mboost-dp1

Billigt men godt kamera.

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
29. dec. 2006 11:29
Hej,
Svigermekanikken er ude efter et digital kamera, og som den fremragende svigersøn jeg nu er, har jeg jo tilbudt min hjælp i samarbejde med jer:D :P (røvslikker, jeg ved det ;P)
[/humor]
De har ikke rigtig nogen krav andet end at det skal være så billigt som muligt. I julegave gav min kæreste og hendes storebror dem et Sony spejlrefleks kamera med til 4000,- men de syntes, at det var for stort og dyrt.
Så det skal også være lille og handy. Men frem for alt skal det være nemt at bruge og i god kvalitet.

Jeg har selv kigget lidt på Canon IXUS 60 til lige knap 1750kr som min farfar har og kan bruge fuldt ud (viser lidt om brugervenligheden) og passer meget godt i prislejet som de vil bruge på det (1500kr)
Samt på et Olympus Mju 600s som jeg selv har og er rimelig godt og ihvertfald nemt at bruge.

Men tror mere at deres pengepung kan lide nogle af Nikons billig serier såsomL6
og Sony's DSC-W50s som jeg også har hørt skulle være rimelig godt.

Men findes der andre kameraer som er værd at overveje i samme prisklasse og med samme kvalitet som de fleste af dem her har?

/Daniel
Gravatar #2 - stefsims
31. dec. 2006 10:35
Kan anbefale et Canon Ixus 65, det har en 3" skærm så ældre mennesker kan se hvad der foregår ;D

Har selv bestilt sådan et til min svigerfar, han skal have det i fødselsdagsgave næste weekend.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login