mboost-dp1
ATI RadeOn 64 MB DDR Bulk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
ATI RadeOn 64 MB DDR BulkEr der et sted hvor man kan se nogle test af det garfikkort, eller skal man bare regne med at MIKLOS har ret i at det er sejt....?????
Ehh?Uhmm, kig hos de 'store' sites rundt omkring.
<a href=http://www.anandtech.com target=_new>Anandtech[/url]
<a href=http://www.sharkyextreme.com target=_new>Shaky Extreme[/url]
osv. osv.
Mht. jeg siger det er sejt, så ER det sejt, måske ikke hurtigere end Geforce2, men tilgengæld teknisk set sejere og så understøtter det alt i DirectX8.
<a href=http://www.anandtech.com target=_new>Anandtech[/url]
<a href=http://www.sharkyextreme.com target=_new>Shaky Extreme[/url]
osv. osv.
Mht. jeg siger det er sejt, så ER det sejt, måske ikke hurtigere end Geforce2, men tilgengæld teknisk set sejere og så understøtter det alt i DirectX8.
etradeon er sejt.
Radeon vil ochså komme til at køre Doom3 bedre end GF2 hvis du tænker på at hænge fast på dit kort så længe :)
Og eftersom ATI's drivere er helt nye så forvent bedre resultater i løbet af de næste 3 mdr. og modsat kyro har det ikke noget med durons + a7v boards lige nu.
duhar testet det - eller har hørt det fra powervr? :)
Neway hvis de har så nice - men de tests der miklos ? :))) Venter sjykt spændt.
:)Jeg snakker dagligt med folk tæt på ST og VideoLogic, bl.a. derfor jeg kom på listen.
At jeg ikke har fået et review board endnu undre også mig, men jeg ER på listen (har set den), de stoppede bare midt i det hele med alpha og beta boards og sender finial sillicon/drivere ud til resten, mere ved jeg ikke.
Vi diskutere dog stadig forskellige reviews, og herfra ved jeg er de småfejl der var i det review er rettet.
Jeg kan også sige at de ligesom Nvidia har 2 (eller flere?) udviklingshold, så de er langt med næste generation som de vil lancere på samme tid som NV20.
Noget helt andet og meget mere spænende er hvad Nvidia vil gøre - 32MB Kyro'en koster kun ca. 800,- i Danmark :)
At jeg ikke har fået et review board endnu undre også mig, men jeg ER på listen (har set den), de stoppede bare midt i det hele med alpha og beta boards og sender finial sillicon/drivere ud til resten, mere ved jeg ikke.
Vi diskutere dog stadig forskellige reviews, og herfra ved jeg er de småfejl der var i det review er rettet.
Jeg kan også sige at de ligesom Nvidia har 2 (eller flere?) udviklingshold, så de er langt med næste generation som de vil lancere på samme tid som NV20.
Noget helt andet og meget mere spænende er hvad Nvidia vil gøre - 32MB Kyro'en koster kun ca. 800,- i Danmark :)
Lidt om kvalitetAngående prisen, tjah, jeg har dette, skal vi kalde det ordsprog hængene, så må vi se om det kommer til at passe :)
Der er næppe noget i verden, som ikke en eller anden kan lave lidt dårligere og sælge lidt billigere - og folk, som kun ser på prisen, er denne mands lovlydige offer.
KvalitetDet er 100% rigtig at prisen hænger sammen med kvalitet - når det er det samme du køber - og det er det ikke her.
De 32MB RAM på Kyro'en er ngoet af det billigste RAM du kan finde fordi den ikke behøver hurtigt RAM pga. dens design. Nvidia's RAM er det dyreste du kan opdrive fordi deres design stinker.
Simple facts til hvorfor prisen på Kyro er SÅ meget lavere end Nvidia's tilsvarende kort.
Og så er der supporten ..."DVD playback and Video In, Video Out" ... "These features are not supported under Windows NT 4.0"
Temmeligt brøleren, hvis man er 3D fyr, og ikke har tålmodighed til at vente på den store tunge Win2000. Der står heller noget om hvor god OpenGL supporten til NT 4 er.
Og hvis man arbejder med 3D grafik, så er Win9x ikke en brugbar løsning.
Temmeligt brøleren, hvis man er 3D fyr, og ikke har tålmodighed til at vente på den store tunge Win2000. Der står heller noget om hvor god OpenGL supporten til NT 4 er.
Og hvis man arbejder med 3D grafik, så er Win9x ikke en brugbar løsning.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.