mboost-dp1
Asus V3800 Ultra Deluxe
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Asus V3800 Ultra DeluxeEr der en der har erfaringer med Win2K og et Asus V3800 Ultra Deluxe grafikkort? Jeg kan s.... ikke få det til at "lystre", tv-out er sort/hvid, TV-in virker ikke... Asus hjemmeside kan ikke hjælpe med en "dyt"...
betaHejsa
Ja jeg kender en del til W2k men det er ikke den det er gal med.. problemet er at det nok kun er nogle Beta drivere du har... og tvout er nok NTEC og ikke pal.. det er nok også et driver problem
>Er der en der har erfaringer med Win2K og >et Asus V3800 Ultra Deluxe grafikkort? Jeg >kan s.... ikke få det til at "lystre", tv->out er sort/hvid, TV-in virker ikke... Asus >hjemmeside kan ikke hjælpe med en "dyt"...
Ja jeg kender en del til W2k men det er ikke den det er gal med.. problemet er at det nok kun er nogle Beta drivere du har... og tvout er nok NTEC og ikke pal.. det er nok også et driver problem
>Er der en der har erfaringer med Win2K og >et Asus V3800 Ultra Deluxe grafikkort? Jeg >kan s.... ikke få det til at "lystre", tv->out er sort/hvid, TV-in virker ikke... Asus >hjemmeside kan ikke hjælpe med en "dyt"...
beta!Jeg kører selv med beta drivere fra asus - og featurene duer da også nu ...
Men ! - skærmkortet har det med at fryse - dvs - at computeren kører men ens skærmbillede er "frosset fast". Eneste løsning på dette , endnu, er at køre med de nor. windows drivere - og ikke ha de features
Men ! - skærmkortet har det med at fryse - dvs - at computeren kører men ens skærmbillede er "frosset fast". Eneste løsning på dette , endnu, er at køre med de nor. windows drivere - og ikke ha de features
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.