mboost-dp1

Asus A7M266-D ATX + Grabberkort = intet på skærmen?!?!?!

Gå til bund
Gravatar #1 - Zuul_greve
1. nov. 2002 22:25
Jeg hardet problem at jeg ikke kan få mit grabberkort til at fungere på min Asus A7M266-D ATX bundkort. Så snart jeg sætter kortet i og prøver at starter maskinen op kommer der intet på skærmen....skærmen registere ikke engang at computeren bliver tændt, men står bare og blinker. Jeg har opdateret biosen til den nyeste (1008), men det har ikke løst problemet. Bundkortet virker fint sammen med alle andre kort undtagen grabber kort (fire wire). Jeg har prøvet med 2 forskellige grabberkort men resultatet er det samme (TerraTec Cameo 600 DV og Pinnacle System miroVideo DV500 Plus). Er der nogen der har det samme problem og er der nogen der kender løsningen på dette problem??
Gravatar #2 - Wolly
2. nov. 2002 00:47
Virker underligt... Er du sikker på at kortet virker, og har du prøvet at sætte det i en anden PCIslot???? Evt et slot der er brugt af en anden enhed, lydkort netkort ect...
Gravatar #3 - Zuul_greve
2. nov. 2002 15:28
Jeg har prøvet at sætte det ene kortet (Pinnacle System miroVideo DV500 Plus) i en anden computer og der virkede det uden problemer. Men jeg har ikke prøvet at skifte PCI port...det prøver jeg lige.
Gravatar #4 - Zuul_greve
3. nov. 2002 22:40
Nej det hjælper ikke at skifte PCI sokkel...der kommer ikke noget på skærmen
Gravatar #5 - H.E.R.O.
3. nov. 2002 22:51
zuul du har da nogle problemer i dag
Gravatar #6 - Zuul_greve
9. nov. 2002 23:28
He he...jaaa
Gravatar #7 - Menkhaf
10. nov. 2002 05:04
Maaske er din PSU ikke heftig nok?
Gravatar #8 - fonsie
12. nov. 2002 17:20
Siden det er et Dual board, med 64 bit pci sokkler. Har du så prøvet at putte den i en af de 3 nederste? Jeg har nemlig selv en.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login