mboost-dp1
arrrgh for varmt kabinet
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har nogle problem med varmeudviklingen i mit kabinet - årsag ukendt, det begyndte helt uden grund, og nu kører jeg unden side på kabinettet for at holde min pc i live. - Jeg mangler en side med en opskrift til at indsætte en ekstra blæser- eller måske et bedre alternativ for "keeping cool".
nogen ideer?
nogen ideer?
Tjek den køler du har nu for støv.
Det at sætte en ekstra køler i. Normalt er der plads til at skrue den fast på bagsiden af kabinettet. Derefter er det bare at sætte stikket fra køleren i et ledigt på dit motherboard.
Det at sætte en ekstra køler i. Normalt er der plads til at skrue den fast på bagsiden af kabinettet. Derefter er det bare at sætte stikket fra køleren i et ledigt på dit motherboard.
Støv... tro mig... :S Det er sygt så meget det kan hjælpe.. selv på den larm din blæser laver.. jeg rensede en blæser i går for støv, og der sad næsten igen ting på.. men den blev sku næsten til en lownoise blæser af det.. :D
Men ellers kan du hente det her program "speedfan" det kan bruges til at måle den temp på din cpu og resten af systemet.. så som hd.. :D
Men ellers kan du hente det her program "speedfan" det kan bruges til at måle den temp på din cpu og resten af systemet.. så som hd.. :D
Jeg tror jeg lægger ud med en kraftig rengøring - hvis det løser problemet er det sgu for sygt! - Men intet er umuligt med min pc. - Thx so far, jeg vender tilbage med en melding på hvorvidt det var en succes.
bedre sent end aldrig - en hovedrengøring hvor samtlige dele som roterede blev rengjort har indtil videre været en succes...
så - thx for rådet!
så - thx for rådet!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.