mboost-dp1

am2 computer

Gå til bund
Gravatar #1 - sebber
4. jun. 2006 12:33
Jeg har faktisk fundet en ny computer med det gamle athlon 64 osv.

Men jeg har nu bestemt mig for at gå en anden retning.. nemlig am2.. fordi at jeg ganske enkelt har meget bedre fremtidsmuligheder..

Den skal bruges til spil. primært FPS spil men også andre som Oblivion f.eks.

Jeg har et budget på max. 9000 kr. (uden fladskærm)

Kunne i prøve at lave sådan en... det skal være 7900 gt..

På forhånd tak..
Gravatar #2 - Bjørn
4. jun. 2006 18:26
Umiddelbart vil jeg tro at du kan få langt større hjælp hvis du selv prøver at sammensætte din computer først.
Hvis du ikke allerede har skiftet bekendtskab med www.edbpriser.dk så er det et godt sted at starte. Har du ikke selv prøvet at samle en computer før eller er du ikke sikker på hvordan det gøres kan det anbefales at købe en ”færdigsamlet”.
Som fx her www.bj-trading.dk -> computere -> ”Special bygget PC”

Et andet sted at starte med at kigge er fx her http://edbpriser.dk/Listsubcategories.asp?ID=1
Under alle omstændigheder er nettet et fantastisk sted at læse reviews af hardware ect. Kig evt. ældre post hvor folk skriver om deres ”gamer” pc´er, eller tjek nogle online butikker med deres samlet tilbud.

Men måske kan du da være heldig at finde en som vil sammensætte en til dig. Jeg er selv ikke nok up todate til at jeg kan hjælpe dig. Men vis os hvilken computer du selv har fundet. Måske handler det bare om at skifte bundkort og processor ud.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login