mboost-dp1

Aldi harddisk

Gå til bund
Gravatar #1 - west
1. apr. 2007 21:25
Hej ... jeg søger nogen der kan kaste lidt lys over et lidt bizart USB-issue, som jeg er faldet over.
Sagens kerne er en ekstern USB-HD fra Aldi, samt en Powerbook af efterhånden ældre dato.

Harddisken inkluderer 2 USB stik -- et til data, et til power.
Min computer kan kun fange disken, hvis jeg akkurat lader power-stikket berøre indgangen ... altså ingen penetration. Idet øjeblik jeg skubber stikket helt ind, forsvinder forbindelsen til disken. Dioden på diskcontrolleren lyser
dog stadig ...

Er det et driver issue ? Er det realistisk at antage, at idet øjeblik stikket ryger helt ind, finder OS X ud af at den ikke gider lege med mere ?

Jeg er efterhånden derude hvor jeg er ligeglad med om det kommer til at virke .... jeg ville bare fandens gerne finde ud af hvorfor den opfører sig sådan. Any takers ??
Gravatar #2 - BurningShadow
1. apr. 2007 21:55
Det lyder mest af alt som en rigtig dårlig forbindelse.

Hvis du kan holde powerstikket stabilt nok, når det lige akurat berøre indgangen, så er jeg sikker på at du vil se at OS'et sagtens man finde disken.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login