mboost-dp1
Aktivt eller passivt kølet grafikkort?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=211...
Der en en testmaskine på arbejdet, som er bygget op om et Intel® Entry Server Board SE7210TP1-E bundkort. Den har, indtil nu, kørt med onboard grafik. Nu er det ikke tilstrækkeligt og jeg skal have bestilt et grafikkort til den.
Der er hverken AGP eller PCI-e porte på bundkortet, så det skal være et PCI kort.
Der er kun to krav:
Der skal være et nVidia chipset på og det skal være passivt kølet.
Det kort jeg linker til øverst, det er umiddelbar det billigste jeg har kunnet finde. Jeg er bare i tvivl om hvorvidt det har aktiv eller passiv køling.
Nogen der ved det?
Der en en testmaskine på arbejdet, som er bygget op om et Intel® Entry Server Board SE7210TP1-E bundkort. Den har, indtil nu, kørt med onboard grafik. Nu er det ikke tilstrækkeligt og jeg skal have bestilt et grafikkort til den.
Der er hverken AGP eller PCI-e porte på bundkortet, så det skal være et PCI kort.
Der er kun to krav:
Der skal være et nVidia chipset på og det skal være passivt kølet.
Det kort jeg linker til øverst, det er umiddelbar det billigste jeg har kunnet finde. Jeg er bare i tvivl om hvorvidt det har aktiv eller passiv køling.
Nogen der ved det?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.