mboost-dp1

" A D V A R E L S E "

Gå til bund
Gravatar #1 - 1111
15. okt. 2001 16:41
Gravatar #2 - ZeFFeZ
18. okt. 2001 15:47
Tjah.. jeg har aldrig haft problemer med dem. ud over de havde leverandør problemer, så der var lang ventetid på at få byttet en HD.
De gange jeg har købt hos dem har tingene været her i løbet af 1-2 dage.
at det så tager 3 uger at bytte en dårlig HD pga. leverandøren er så ikke deres skyld.

/ZeFFeZ
Gravatar #3 - CyberQ
21. okt. 2001 21:43
SHG er den dårligste service nogensinde, jeg vil ikke sidde og svine dem til, det er jeg så vandt til, deres service var fed da de var i Tranbjerg, men efter at de udvidede blev det hele noget rod og skodet service, jeg har utallige historier om dårlig service, ringe viden, dårlig levering og misforståelser, så jeg kan IKKE anbefale SHG til nogen der bare har en smule respekt for deres hardware, prøv istedet Midtdata i Viborg, eller Prc-Data i Viborg, held og lykke.
Gravatar #4 - PlattFuss6.7
30. okt. 2001 10:01
SHG???

det er sku da nok det bedste danske onlinefirma har aldrig haft et problem med dem kenner ikke nogen som har haft problemer med dem

og deres service kan man ikke klage over varerne kommer til tiden og har man fået defekt hardware går der ikke mere end et par dage før man har nyt hardware.
Gravatar #5 - Polyvinylchlorid
30. okt. 2001 10:33
det eneste alternativ i århus er multimedia eksperten
Gravatar #6 - Up2NoGood
7. nov. 2001 10:48
Well jeg har ikke selv erfaringer med SHG, en af mine kammerater har lige haft en dårlig en. Han havde købt bundkort og processor +div andre ting deroppe. Pludselig vil processoren ikke mere. Han tager så derop for at få at vide at processoren ikke var ordentligt monteret, hvilket er lidt underligt da computeren har kørt 4-5 måneder inden det skete! Så ingen garanti der!
Gravatar #7 - sKIDROw
11. nov. 2001 18:06
=><B>Up2NoGood</B>
En knækket kerne behøver ikke at give problemmer før noget tid senere...
Små skader på kernen giver ikke problemmer med det samme, derfor vil den situation du nævner ikke være usandsynlig.
De dækker den ikke, for de kan ikke selv få den dækket... ;o)

Når kernen bliver beskadiget.. (klækkede hjørner eller siger og/eller dybe ridser i overfladen)
Kommer der luft til det helige inden i, og den begynder at oxydere...
Gravatar #8 - 1111
14. nov. 2001 08:02
Uanset om SHG kan få en vare ombyttet hos deres leverandør eler ej, <STRONG>så har SHG en garantiforpligtelse overfor deres kunde</STRONG>, Hvis SHG ikke har en acceptable forklaring på hvorfor de afviser en del, er der kun en ting at gøre, at få hjælp udefra ! SHG har endnu ikke vundet en sag om defekte dele !!!
Pr. 1 januar er der 2 års garanti på alt også på dele fra SHG,,,,,,,
Gravatar #9 - MrCyrus
8. dec. 2001 15:04
Jeg har bestilt op til flere varer fra SHG uden nogen form for problemer. Varerne blev leveret til tiden og var 100% ok. Så i mine øjne er SHG et af de bedre firmaer **** stjerner til dem.
Gravatar #10 - Polyvinylchlorid
8. dec. 2001 19:41
2 års garanti pr første jan . NOOOPE alle lovforslag blev sat i bero da den gamle regering smuttede.
Gravatar #11 - Hektor
9. dec. 2001 00:54
1111: Den garanti, du snakker om, dækker ikke misligehold, som i forbindelse med processorer også dækker fejlmontering af kølere.
Gravatar #12 - sKIDROw
9. dec. 2001 09:21
=>1111

Al garanti kræver korekt betjening, og en knækket kerne betyder at kunden har fejlmonteret køleren.. ;o)
Ergo INGEN GARANTI... ;o)

Og det gærlder ikke kun dig, også forhandler og distributør!
Gravatar #13 - 1111
11. dec. 2001 16:58
Først til <STRONG>Polyvinylchlorid </STRONG>,, politik har du vist ikke meget forstand på,,, den nye 2 års garanti er et EU tiltag,,, som kommer over hele EU,,, og ikke så meget med den danske regering at gøre !!!Og til jer andre,,, skrev jeg noget om at ALT SKAL OMBYTTES ? uanset stand, "skader, misveligeholdt samt slid" ???
Gravatar #14 - sKIDROw
15. dec. 2001 14:13
=>1111

Nej selvfølgelig har man krav på at få en forklaring, hvis de ikke kan/vil bytte en del.. ;o)
Gravatar #15 - Jespar
15. dec. 2001 15:53
Midt-data? Det firma er da en joke. Bestilte et tastatur ved dem og modtog....et sæt microsoft hovedtelefoner...suk
Gravatar #16 - sKIDROw
15. dec. 2001 16:01
=>datix

LOL

En af vores distributører skulle et år holde jule afslutning.
Og fik heraf lov til at hygge sig med gløg, i løbet af dagen.
De skulle dog stadig tage imod ordre resten af dagen...
Men gløggen gjorde sit til stemningen...
Og en af sælgerne fik skrevet alle ordre ind på den samme kundes konto, hvilket sikkert ikke har imponeret den pågældende kunde.
Som pludseligt modtog et imponerende arsenal af varer... hehe
Gravatar #17 - Odyssey
4. feb. 2002 10:20
ØØØØØØØØØØØØØØHHHH!!!!!!!!!! Jeg har ikke købt så meget hardware på nettet, men af de par steder jeg nu købte det hardware til min computer sidste gang, købte jeg næsten det hele hos SHG.dk. Jeg vil godt fortælle om min lille oplevelse.

Vi bestiller nogle stykker samlet og får uden brug af dankort (mener jeg det var) pruttet os frem til den rabat man ellers opnår der. Vi bestilte varene sent på eftermiddagen og kunne derfor først blive afsendt fra SHG.dk dagen efter. To dage efter (Dvs. så hurtigt det har været muligt) modtog vi vores hardware, uden problemer. Der var dog en lille detalje, da det grafikkort jeg fik leveret var modellen uden TV-out som jeg havde bestilt, men efter 5 min i telefon med chefen fik jeg ham til at sende det rigtige kort afsted med det samme - Faktisk uden at han havde en sikkerhed for at få det fejlleverede kort tilbage!

Det synes jeg nu er udenmærket service, og jeg mindes også at have fået god hjælp da jeg ikke synes UT gav den helt optimale performance (VIA 4in1 ikke installeret).

Så jeg agter absolut at handle hos danmarks billigste hardwareleverandør igen :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login