mboost-dp1
3G rputer - hvad er der af muligheder?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Som overskriften siger... :)
Jeg har anskaffet mig en af de 7,2Mbit 3G-modemer (USB) som 3 tilbyder.
1) Ved godt at de ikke kommer op på 7,2Mbit
2) Burde have købt den via Bibob og sparet 500 kroner...
Nu vil jeg gerne have den til at erstatte min Stofanet forbindelse. Hvad findes der af routere til sådan et modem? Jeg så en nyhed om en router, hvor man kunne koble den direkte til via en usb-port, hvilket jo kunne være smart.
Kan dog ikke finde nyheden igen.
Jeg har bemærket at der er blokeret for p2p via den. Mon det også ødelægger mine chancer for at spille online via min PS3?
Masser spørgsmål hulter til bulter, er alligevel positiv og håber på lidt feedback :)
Jeg har anskaffet mig en af de 7,2Mbit 3G-modemer (USB) som 3 tilbyder.
1) Ved godt at de ikke kommer op på 7,2Mbit
2) Burde have købt den via Bibob og sparet 500 kroner...
Nu vil jeg gerne have den til at erstatte min Stofanet forbindelse. Hvad findes der af routere til sådan et modem? Jeg så en nyhed om en router, hvor man kunne koble den direkte til via en usb-port, hvilket jo kunne være smart.
Kan dog ikke finde nyheden igen.
Jeg har bemærket at der er blokeret for p2p via den. Mon det også ødelægger mine chancer for at spille online via min PS3?
Masser spørgsmål hulter til bulter, er alligevel positiv og håber på lidt feedback :)
Det kan du sagtens få, her er en dansk anmeldelse af en af dem... http://www.pcworld.dk/art/9038?a=search&i=0 .
Skulle også kunne bruges med PS3 dog nok en smule højere ping end normalt...
Skulle også kunne bruges med PS3 dog nok en smule højere ping end normalt...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.