mboost-dp1

3-parts TV-out?

Gå til bund
Gravatar #1 - cyg
27. jul. 2006 16:43
Jeg er så småt gået på jagt efter et PCI- eller PCIe-kort med en god TV-encoder på. Dem er der naturligvis nogen stykker af - det interessante i dette tilfælde er, at jeg er ude efter et kort der skal køre sideløbende med maskinens primære grafikkort og spytte eventuelle overlay-signaler ud, alt imens der er koblet to "rigtige" skærme til "hovedkortet". Man kan selvfølgelig bare lave nogle forskellige display-profiler i grafikkortets drivere og skifte frem og tilbage alt efter hvad man skal bruge maskinen til, men det primære formål er at gøre det hele så automatisk som muligt - også uden at miste ordenlig 3D-acceleration (som jeg ville ved f.eks. at vælge et Parhelia).

Så, kort og godt: er det muligt at få et kort der kan "hugge" Windows' overlay-signal og spytte det ud via SVHS uden brug af specielle afspillere, sort magi eller rituelle ofringer? Eller endnu bedre: kan SLI eller Crossfire (evt. i fremtidige versioner) benytte mere end to displays ad gangen?

Prease to herp!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login