mboost-dp1
2 harddiscs
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Davs du!
Jeg er ikke den store hardwarenørd, så jeg håber på lidt hjælp fra jer... Jeg har et k7s5a bundkort fra ECS Elitegroup og en IBM 40 MB harddisc (+det irrelevante). Harddiscen er ikke stor nok så jeg overvejer at købe en Seagate 80 GB, men jeg aner ikke om mit bundkort er egnet til 2 harddiscs. Ved I det eller kan I eventuelt fortælle mig hvordan jeg finder ud af det?
Vh. Morten
Jeg er ikke den store hardwarenørd, så jeg håber på lidt hjælp fra jer... Jeg har et k7s5a bundkort fra ECS Elitegroup og en IBM 40 MB harddisc (+det irrelevante). Harddiscen er ikke stor nok så jeg overvejer at købe en Seagate 80 GB, men jeg aner ikke om mit bundkort er egnet til 2 harddiscs. Ved I det eller kan I eventuelt fortælle mig hvordan jeg finder ud af det?
Vh. Morten
Normalt vil du kunne finde ud af dette ved at kigge i din manual til bundkortet, på producentens hjemmeside eller beskrivelsen fra en forhandler. Dog kan du roligt regne med den har mulighed for 4 IDE tilslutninger, det er simpelthen standarden blandt comsumerboards. Siden jeg ikke lige havde noget at lave(sidde på newz.dk kl 23:00), så fandt jeg følgende link http://www.pc-netto.dk/default.asp?ProductGuid=K7S... hvor den sørme også siger "support four IDE devices"
EDIT
glemte lige at sige cd-rom drev, cd-brændere og dvd-drev også bruger disse tilslutninger, så hvis du har en brænder, cd-rom drev, et dvd-drev og en harddisk, så er du en smule fucked.
EDIT
EDIT
glemte lige at sige cd-rom drev, cd-brændere og dvd-drev også bruger disse tilslutninger, så hvis du har en brænder, cd-rom drev, et dvd-drev og en harddisk, så er du en smule fucked.
EDIT
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.