mboost-dp1

10 gb hd = 740 gb

Gå til bund
Gravatar #1 - Svindleren
22. mar. 2006 23:23
yoo

Jeg har en ekstra harddisk, som jeg havde haft i min pc tidligere... men efter et stykke tid ville jeg sætte den igen, (i mellemtiden skiftede jeg bundkort og gfx kort) men nu siger den at min harddisk ikke er formateret, og om jeg vil formatere den. jeg kan slet ikke komme ind på den.. men jeg kan se at den siger den er på 740gb, og det passer jo ikke. den er kun på 10.... skal lige siges jeg brugte getdataback til NTFS for at gendanne den osv.. men det tager helvedes lang tid. er der andet man kan gør eller har jeg smadret det hele...
Gravatar #2 - amokk
23. mar. 2006 01:18
Når den siger 740 GB, vil jeg skyde på at partitionstabellen er pænt smadret, og dermed er indholdet sandsynligvis også...

Medmindre det er utroligt vigtigt hvad du har på den, ville jeg personligt bare slette alle partitioner, oprette en ny på 10 GB og formattere den...

hvis det ik virker så prøv at low level formattere den først
Gravatar #3 - Svindleren
23. mar. 2006 20:31
der er lige nogle vigtige billeder ellers er der ikke andet... billeder er minder... men jeg prøver, hvis jeg kan redde lidt, så er det fint, hvis ikke så prøver jeg det du siger.. takker :)
Gravatar #4 - m_abs
24. mar. 2006 14:02
Der findes forskellige programmer til at gendanne data fra en ødelagt partition også en der er formateret med NTFS.
Desværre kender jeg ikke et som er gratis.
Du kan kigge på Easy Recovery Lite eller Pro, der er en trail version http://www.ontrack.com/easyrecoveryprofessional/

EDIT: Og de har også gratis software
http://www.ontrack.com/freesoftware/
Gravatar #5 - Svindleren
24. mar. 2006 21:35
thx... jeg rpøver mig frem.... ellers er det bad luck.. :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login