mboost-dp1

Tror du Apple kommer med deres egen søgemaskine ?

Gå til bund
Gravatar #1 - JesperZ
14. nov. 2008 14:43
.... hvorfor?
Gravatar #2 - gentox
14. nov. 2008 14:51
Helt sikkert, Microsoft har jo også deres egen, at der så kun vil være få der bruger den, er jo nok en anden sag.
Gravatar #3 - Lss_1405
15. nov. 2008 23:20
Der er jo ingen idé i at prøve at slå google af pinden, samarbejd i stedet.
Gravatar #4 - Makey
16. nov. 2008 09:55
Jeg håber de køber Yahoo, så det stemte jeg på :D
Gravatar #5 - Mr. Q
18. nov. 2008 12:37
Med deres tætte samarbejde med Google, ville det da være super usmart af dem at lave deres egen søgemaskine?
Gravatar #6 - froggiestone
24. nov. 2008 19:01
Men er konkurrence ikke bare bedre for os forbrugere ? Det kunne da være de havde fundet på en smartere måde at indexserer nettet på eller lign.

Søgningen på os x fungerer da ganske godt, det er godt nok ikke heelt det samme :)
Gravatar #7 - -xero-
26. nov. 2008 20:55
Håber også de køber Yahoo. Kunne være sjovt.
Gravatar #8 - kasperow
27. nov. 2008 14:04
De opretter nok deres egen. mit bedste gæt på hvad navnet vill være er 'iSearch' eller noget i den stil.
Gravatar #9 - nerddk
28. nov. 2008 12:40
tror ikke de laver deres eget da de arbejder rigtig tæt sammen med google og har en plads i direktionen
Gravatar #10 - TwoZero
1. dec. 2008 07:38
Gud forbyde at det nogen sinde sker.

Med tanke på, hvordan Apple med vanlig arrogance forsøger, at kontrollere deres desciples brug af bl.a. iPhone, får jeg nervøse trækninger ved tanken om, hvad de kunne finde på med en søgemaskine...
Gravatar #11 - thomasmorkeberg
2. dec. 2008 13:25
kasperow (8) skrev:
De opretter nok deres egen. mit bedste gæt på hvad navnet vill være er 'iSearch' eller noget i den stil.

kun "isearch.as" der stadig er et ledigt domæne... to late again.. :/
Gravatar #12 - Magten
2. dec. 2008 14:24
TwoZero (10) skrev:
Gud forbyde at det nogen sinde sker.

Med tanke på, hvordan Apple med vanlig arrogance forsøger, at kontrollere deres desciples brug af bl.a. iPhone, får jeg nervøse trækninger ved tanken om, hvad de kunne finde på med en søgemaskine...
Helt enig. Men det skal man passe på med at sige i et macfan forum :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login